Gå til innhold

Uforsiktig med Loette

Anbefalte innlegg

Gjest Lurer veldig

Hei

Har nettopp begynt på Loette igjen etter et opphold, og begynte som pakningen sa; første mens-dag.. Vet med sikkerhet at jeg har husket de 7 første til riktig tid, men da jeg skulle telle over brettet på dag 17, såg jeg at det var 2-3 dager jeg hadde glemt å ta pillen! Sjokk! Har selvfølgelig hatt "ubeskyttet" sex i denne perioden, og har nå veldig stor angst for å være gravid.. Er på den andre hvite pillen nå, skal ta den tredje om noen timer, og har ennå ikke fått bortfallsblødning (bruker å få den på dag to).

Vet også at det er tidlig for meg å "freake ut", men vil bare ha svar på noen spørsmål.

Når kan jeg ta test- og resultatet vil være sikkert?

Har hørt om en "abort"-pille man kan ta veldig tidlig i graviditeten, sånn at man bare får en veldig kraftig mens. Er dette noe reelt? HVa koster det? Hvor langt på vei kan man være?

På forhånd; tusen takk for svar.

(også postet på Graviditet og Seksualitet)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/256389-uforsiktig-med-loette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...