Gå til innhold

Verk i underlivet

Anbefalte innlegg

Hei. Har den siste uken opplevet en rar og merkelig verk i underlivsdelen. Litt rød rundt urinåpningen på penis, verker i lymfer. Litt vanskelig å lokalisere hvor plagene kommer fra. Får ikke vondt når jeg klemmer på penis eller pung/testikler. Ingen utflod, ingen svie ved vannlating. Kansje litt blåaktig rundt penishodet. ( har ikke merket dette før ). Er litt småforkjølet i denne perioden. Når jeg trykker på nederste delen av magen stikker det litt. Kan nevne at jeg i det siste har begynt på Trim X og at plutselig inntens sykling 2 ganger i uken muligens har gjort noe med underlivet. Kan også nevne at når jeg siste gangen ved sex opplevde at fruen var noko tørr og det ble en litt hard medfart til å begynne med. Kan det vere en forslitt forhud mot hodet ? For min egen del kan jeg utelukke kjønnssykdommer..Smertene er ikke store men ubehagelige.. Forresten.. Min kone har nylig fått fjernet litt av livmortapp etter et tidlig stadie av kreft. Kan klamydia eller kjønnssykdommer oppstå ved slike inngrep ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/256429-verk-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Det er ikke lett å finne umiddelbart noe sammenheng mellom dine symptomer. Litt rød rundt urinåpningen men ingen svie, ingen smerter, ingen utflod taler egentlig ikke for infeksjonen. En mulig men litt fjern mulighet at den mekaniske irritasjon som du beskriver kan ha utløst en reaksjon. Jeg er egentlig ikke sikker på hva du mener med "verker i lymfer". Hevelse, ømhet i og rundt lymfeknutene forekommer helst ved infeksjoner. Sitter disse "lymfer" i lysken? Drenering av penis foregår dit og det kan være sammenheng der.Stikket nederst i maven har jeg vanskelig med å sette i forbindelse med dine andre plager. Jeg har ingen tro på at inngrepet din frue har gjennomgått kan ha utløst noe infeksjonsrelaterte komplikasjoner. Jeg tror at jeg ville i første omgang anbefale at du ser an situasjonen og ser om symptomene går over. Selvfølgelig tar jeg forbehold, siden det ikke ble undersøkt, og det kan være at noe av det du bskriver ser anerledes ut ved en undersøkelse, eller at du har utelatt noe. Du må avgjøre selv om du synes at symptomene er såpass alvorlige eller plagsomme at du bør oppsøke lege.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/256429-verk-i-underlivet/#findComment-2036431
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...