Gå til innhold

Er så lei av p-piller!

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen

Beklager, det visste jeg ikke. Jeg fikk selv dette til svar, og gikk ut fra at det stemte. Kanskje mitt tilfelle var spesielt, i og med at jeg tapte mye blod og at de derfor ikke kunne utføre den andre operasjonen i tillegg.

Nå skal jeg beklage også.

Jeg svarte unødvendig skarpt, fordi jeg trodde det var du som akkurat svarte meg i tråden om Sør på meldinger. Men jeg ser nå et det var et annet anonymt nick.

Fortsetter under...

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

10

• Gyda

3

• kaffepiken

3

• amber sun

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest Ulvinnen

Jeg har prøvd å overbevise min mann lenge, jeg. Men jeg tror han nøler fordi han er en pyse.

Når mannen til annegunn er overbevist, så kan jeg ta for meg din.

Du skal se jeg kan bli omreisende steriliserings-lobbyist. Til slutt skal jeg ta for meg min egen mann, han blir nok den tøffeste å overbevise.

Du skal se jeg kan bli omreisende steriliserings-lobbyist. Til slutt skal jeg ta for meg min egen mann, han blir nok den tøffeste å overbevise.

Hehe, kanskje mannen min er med på kampanjen din da. Jeg klarte såvidt å overbevise ham om å la strengene være i fred.. Tror han har litt panikk for flere barn ;o)

Jeg tør ikke sterilisere meg. Er livredd for å angre. Derfor tør jeg ikke la ham gjøre det heller.. En naturlig konsekvens er at pr i dag er det jeg som er prevansjons-ansvarlig...

Gjest Ulvinnen

Hehe, kanskje mannen min er med på kampanjen din da. Jeg klarte såvidt å overbevise ham om å la strengene være i fred.. Tror han har litt panikk for flere barn ;o)

Jeg tør ikke sterilisere meg. Er livredd for å angre. Derfor tør jeg ikke la ham gjøre det heller.. En naturlig konsekvens er at pr i dag er det jeg som er prevansjons-ansvarlig...

Jeg er ikke redd for å angre. Men siden jeg alt har blitt snittet i magen fire ganger (to keisersnitt og to laproskopi), så vil jeg ikke under kniven igjen.

Mannen min har vært på glid, men så trakk han seg igjen. Jeg kan jo forstå at han vil verne om edlere deler. Men du verden så godt det hadde vært å kunne glemme prevensjon for evig og alltid!

Du er velkommen. Og blir din vanskelig, så kan jeg overta å overbevise ham. Jeg får gode argumenter å bruke etter du har ordna biffen her i heimen.

Annonse

Kanskje du kunne prøve p-ring? Den skal visstnok fungere slik at kroppen tar opp mindre hormoner og jevnere fordelt over hele døgnet, men fremdeles like sikker prevensjon. Jeg har gått over til p-ring selv. Sex-lysten tør jeg ikke uttale meg om siden jeg er singel og er klar de får gangene jeg får sjansen ;o) Men ut fra smertene ved blødning (litt mer smerter) så mener jeg at det nok stemmer at kroppen får mindre hormoner og det er jo hormonene som styrer sex-lysten. Ringen kan nok være litt i veien for noen under samleie, men man kan ta den ut i max 3 timer sammenhengende.

Jeg er ikke redd for å angre. Men siden jeg alt har blitt snittet i magen fire ganger (to keisersnitt og to laproskopi), så vil jeg ikke under kniven igjen.

Mannen min har vært på glid, men så trakk han seg igjen. Jeg kan jo forstå at han vil verne om edlere deler. Men du verden så godt det hadde vært å kunne glemme prevensjon for evig og alltid!

Da er det helt logisk for meg at det er din manns tur til å snittes. Sædlederne er også mye lettere tilgjengelig. :o)

Jeg ser at annegunn anbefaler hormonspiral. Bare vær klar over at mange kvinner mister totalt sexlysten av den også.

Gode råd har jeg ikke, jeg er temmelig lei av kondomer selv :(

Derfor drister jeg meg til å bruke sikre perioder også, men ikke si det til noen, da får jeg bare høre at det blir barn av sånt.

Ser at du og Annegunn diskuterer sterilisering. Hadde vi vært helt sikre på at vi var ferdige med barn, så hadde vi vel gått for det. Jeg prøvde å overbevise min kjære om at han skulle gjøre det i fjor vinter.... Men så plutselig ble vi litt babysjuke igjen (omtrent samtidig med at sistemann begynte å sove igjen om natta)...

Mannen min er (som deres menn) veldig skeptisk til enhver inngripen i utstyret. En ting er i alle fall sikkert: Hvis det blir et barn til, så blir det igjen keisersnitt, og da blir det i alle fall sterilisering på meg!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...