Gå til innhold

Frisør Oslo sentrum vest å anbefale?

Anbefalte innlegg

Baby Lemonade

Det nærmer seg jul og frisyren trenger en oppussing.. Sist jeg var hos frisør ble jeg skamklipt og har brukt nesten et halvt år på å se normal ut igjen. Frisøren spurte om hun skulle ta litt av min lange lugg, og før jeg visste det hadde jeg 4-5 cm lugg. Med fall i håret ser det unektelig helt fjernt ut med pinnkort lugg med mindre man bruker gattetang og heavy med stylingprodukter.

Nå skal jeg driste meg til frisøren, men har ikke klipt meg i Oslo før. Vil helst se bra ut til julebordsesongen, så om noen kan anbefale flinke frisører i Oslo hadde jeg blitt glad :) Helst i området Fogner - Vika - Sentrum vest.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...