Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå begynner jeg å bli ganske oppgitt.Har prøvd å bli gravide siden August i fjor men ingen ting skjer.Har mye sex rundt eggløsningstider(12-16 dager etter mens første dag).Er det riktig? 1 mnd hadde vi sex hver dag(utenom når jeg hadde mens)og da var jeg sikker på at det klaffet men nei.Er det noen som kan komme med noen kloke råd?.Vi har en gutt på 5 år og med han klaffet det etter 2 mnd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/256539-hva-gj%C3%B8r-vi-galt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest little miss sunshine of norway

Hei,

Enkelte ganger går det litt tregere enn andre ganger. Prøv å slapp litt av når dere har sex, det vil også hjelpe litt.

Det er jo lenge siden fem år siden. Så en legesjekk hadde jo ikke vært dumt.

Ønsker dere masse lykke til med babyen, håper det klaffer for dere snart.

Vet så altfor godt hvordan det er når det ikke klaffer.

Gjest Ulvinnen

Å ha sex hver dag er dessverre ikke så lurt, hvis han har litt nedsatt sædkvalitet. Da er det bedre å vente noen dager, og så sikte seg inn på eggløsningsdagen.

Når dere har prøvd i et år uten at du har blitt gravid, er tiden inne til å ta kontakt med lege for utredning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...