Gå til innhold

Jeg vil ha en mann

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

7

• keinstein

5

• Maglor

3

• NeaNoor

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Den fete på fire

"Heldig den som ender opp med han."

Det tror jeg også :-)

Takker for mang en trivelig prat med deg, søte Ulvinne. Håper du koser deg på dagen din. Du er riktig så trivelig når du ikke vet at det er meg du prater med.

Synd (for deg) at du ikke evner å ta i mot en unnskyldning, eller å ha tro på folk, men heller velger å tro på dine _syn_.

Gjest Ulvinnen

Takker for mang en trivelig prat med deg, søte Ulvinne. Håper du koser deg på dagen din. Du er riktig så trivelig når du ikke vet at det er meg du prater med.

Synd (for deg) at du ikke evner å ta i mot en unnskyldning, eller å ha tro på folk, men heller velger å tro på dine _syn_.

Den dagen du kan be om unskyldning under eget nick, og innrømmer at du har noe å be om unskyldning for, så skal jeg ta det til meg.

Men unskyldninger under anonyme nick eller der du utgir deg for å være andre (hemmelige beundrere) skaper bare irritasjon.

Siden webmaster har oppfordret oss gamle travere om å være inkluderende overfor nye brukere, så lar jeg være å bare svare kjente nick. Resultatet er at jeg kommer i skade for å svare deg, mot min vilje.

Gjest Den fete på fire

Den dagen du kan be om unskyldning under eget nick, og innrømmer at du har noe å be om unskyldning for, så skal jeg ta det til meg.

Men unskyldninger under anonyme nick eller der du utgir deg for å være andre (hemmelige beundrere) skaper bare irritasjon.

Siden webmaster har oppfordret oss gamle travere om å være inkluderende overfor nye brukere, så lar jeg være å bare svare kjente nick. Resultatet er at jeg kommer i skade for å svare deg, mot min vilje.

Har faktisk bedt om unnskyldning under fast nick, uten å få tilbakemelding fra deg.

Du har verre ting å be om unnskyldning for. Men jeg forventer det egentlig ikke fra deg.

mvh

Annonse

Gjest Fidolfine

Hva vet du om hvem jeg er? Jeg kan være en hemmelig beundrer for det du vet, søta.

;o)

Gjest Ulvinnen

Har faktisk bedt om unnskyldning under fast nick, uten å få tilbakemelding fra deg.

Du har verre ting å be om unnskyldning for. Men jeg forventer det egentlig ikke fra deg.

mvh

"Du har verre ting å be om unnskyldning for. Men jeg forventer det egentlig ikke fra deg."

Med den holdningen til meg, så foreslår jeg at du en gang for alle ligger unna meg. Siden jeg så godt som alltid skriver under eget nick, så er ikke det noe vanskelig.

Jeg ligger unna deg så sant jeg kan, men det er ikke lett så lenge du stadig popper opp med nye nick.

Gjest Den fete på fire

"Du har verre ting å be om unnskyldning for. Men jeg forventer det egentlig ikke fra deg."

Med den holdningen til meg, så foreslår jeg at du en gang for alle ligger unna meg. Siden jeg så godt som alltid skriver under eget nick, så er ikke det noe vanskelig.

Jeg ligger unna deg så sant jeg kan, men det er ikke lett så lenge du stadig popper opp med nye nick.

"Jeg ligger unna deg så sant jeg kan, men det er ikke lett så lenge du stadig popper opp med nye nick."

sier du.

Det vet du selv at ikke er sant.

Når jeg ikke forventer unnskyldning fra deg, har det sine grunner, som du dessverre ikke ser selv. Du er derimot flink til å "se" ting som ikke eksisterer, og kaste beskyldninger etter folk.

Ha en fortsatt trivelig bursdagsfeiring og førjulstid. Synd at det skulle utvikle seg slik. Men for all del, jeg bærer ikke nag.

*Klem*

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...