Gå til innhold

Hvor finne menn som ikke vil ha barn?

Anbefalte innlegg

Gjest Frøken Trådstarter

Jeg vet det har vært tatt opp her før, at ikke alle kvinner opplever en enorm trang til å få barn.

Jeg har mine grunner, er ikke egoistisk synest jeg selv. Men har pga sviktene foreldre hele mitt liv tatt vare på andres barn og hjulpet de. De er minst like slitsomt som å ha egne barn og nå verdsetter jeg tiden jeg har for meg selv.

De fleste menn jeg møter "kan ikke vente med å få egne barn" de er alle i tyveårene som meg selv. Jeg kan godt vente, kansje for alltid.

Jeg vil ha en mann som ikke har dette behovet, iallefall ikke nå, han kan godt like barn, jeg elsker barn, og har barn på besøk og passer barn.

Han kan godt være opptatt av egen karriere og bør elske jobben sin, uansett hva han driver med og ha mål i livet. Han trenger ikke bruke timesvis på meg hver dag for jeg liker å være med veninnene mine og for meg selv.

Men sefølgelig litt kvalitetstid sammen må vi ha, han må være til å stole på og må stole på meg, siden jeg vil gi og leve under frihet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/256579-hvor-finne-menn-som-ikke-vil-ha-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

Er dette en kontaktinnlegg..?

Jeg syntes i allefall at alle som IKKE vil ha barn, plikter å fortelle dette til potensielle kjærester tidlig i et forhold. Det er såpass livsviktig (i ordets rette forstand), at dersom man ikke vil ha barn, så er man i mindretall.

Gjest Herr Trådsvarer

Åssen miljø ferdes du i?? Interessant å lese at alle gutta i tjueåra du møter "vil ha barn". Tydelig at gruppetilhørighet spiller inn, jeg kjenner ikke én eneste på min/den alder(en) som kunne tenke seg barn på mange år ennå.. Og jeg kjenner mange, hehe. :)

Du har nok bare vært "uheldig".

punky brewster

Jøss, har aldri vært borti menn som er så ville etter barn.Og iallefall ikke i 20 årene. Mange jeg kjenner er borti 40 og kunne enda ikke tenke seg barn.

Folk er forskjellig og du får bare fortsette å lete til du finner en med samme syn som deg.

Lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...