Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg er ei dame på 45 år som tok min første røy som 13/14 åring,begynte vel å røyke som 15 åring og fram til jeg var 20 år.begynte igjen etter 3 røykfrie år og fram til jeg var 33 år var røykfri i3 år og etter det hadde jeg 1 år til uten røyk.febi år tok jeg min siste røyk og angrer for de jeg har tatt.i des i fjor fikk jeg en hoste som varti mange uker(jobber i barnehage med mye smitte)siden har jeg vært frisk helt til 2 uker siden da fikk jeg vond hals og masse hoste og dro da til legen og fikk hostesaft og tok neseprøve,det ble lyttet på lunger og alt var bra.5 dager senere var ikke hosten særlig my bedre og dro til legen igjen fikk ny hostesaft og symricort turbuhaler for at halsen skulle vile seg.lyttet på lungene igjen og alt var bra heller ikke astmatisk.i dag er det lørdag og ennå erjeg ikke bra (mye bedre)men hosten kommer og går særlig om natten.nå har jeg blitt så redd for at jeg har fått lungekreft etter å ha vært på nettet å lest om sykdommer...full av angst.har aldrig vært noen storrøyker da jeg alltid har smugrøyket

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/256586-hoste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...