Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg er ei dame på 45 år som tok min første røyk som 13/14 åring men begynte å røyke som 15 åring og fram til jeg var 20 år,hadde et opphold på 3 år og røyket da fram til jeg var 33 år,hadde et opphold på 3 år igjen før jeg begynte på igjen.etter dette hadde jeg et opphold på 1 årfor 5 år siden.i februar i fjor tok jeg min siste røyk og jeg savner den ikke men angrer meg for alle de jeg har tatt.jeg har vel aldrig vært noen storrøyker da jeg i alle di år har smugrøykt(kunne godt være uten røyk en dag eller ei helg)for et år siden fikk jeg en stygg hoste som varte i 7 uker(arbeider i en barnehage med mye smitte)har etter det vært frisk og rask og i god form helt til for 2 uker siden...fikk vondt i halsen og etter det kom hosten...var til legen og tok neseprøve og den var fin,lyttet til lungene og kunne ikke høre noe galt dro hjem med hostesaft.etter6 dager og ikke bra dro jeg til legen igjen og fikk ny hostesaft og symbicort turbuhaler for å roe halsen og legen mente da at jeg skulle bli bra på noen dager.nå er det lørdag og det har nesten gått en uke å enda er jeg ikke helt bra..hosten kommer å går særlig om natta skal begynne på arbeid om mandagen og er spent på formen.etter å ha lest på sider på nette har jeg fåttlungekreft.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/256591-hoste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...