marionett Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 Blir trist på dine vegne. :-( Bare husk at dette er noe av det mest vanlige. "Alle" har hatt kjærlighetssorg, om jeg kan kalle det for det. Verst er det når du blir "vraket" slik. Min erfaring er at hvis du lever videre, blir du sterkere og klarer etterhvert å frigi deg fra din nåværende eks. Kommer de ikke alltid diltende tilbake da?! Når de finner ut at gresset ikke var så mye grønnere? Jeg har pause fra min nå, og det som virker som hjelp, er ikke sovetabletter, men å ha mange hobbyer og venner som gjør at du er aktiv hele dagen for deretter å klare å sove på egenhånd. Det er MYE en kan finne på for å få dagen til å gå. Klart du er vant med å ha ham rundt deg, men det er bare en overgang. Jeg leste for ikke så lenge siden at det vi kaller for kjærlighetssorg egentlig er den tunge veien fra å være avhengig av eksen til å finne gleden i seg selv. 14 år er lenge, særlig når du har hatt tro på ham. Ikke la dette knekke deg! Ta vare på deg selv nå og ikke la de 2 ødelegge livsgleden din. Bruk tiden på å pleie deg, og dine interesser nå. Føler med deg. *høstklem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2566-n%C3%A5r-han-har-funnet-en-annen/page/2/#findComment-9318 Del på andre sider Flere delingsvalg…
marionett Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 Blir trist på dine vegne. :-( Bare husk at dette er noe av det mest vanlige. "Alle" har hatt kjærlighetssorg, om jeg kan kalle det for det. Verst er det når du blir "vraket" slik. Min erfaring er at hvis du lever videre, blir du sterkere og klarer etterhvert å frigi deg fra din nåværende eks. Kommer de ikke alltid diltende tilbake da?! Når de finner ut at gresset ikke var så mye grønnere? Jeg har pause fra min nå, og det som virker som hjelp, er ikke sovetabletter, men å ha mange hobbyer og venner som gjør at du er aktiv hele dagen for deretter å klare å sove på egenhånd. Det er MYE en kan finne på for å få dagen til å gå. Klart du er vant med å ha ham rundt deg, men det er bare en overgang. Jeg leste for ikke så lenge siden at det vi kaller for kjærlighetssorg egentlig er den tunge veien fra å være avhengig av eksen til å finne gleden i seg selv. 14 år er lenge, særlig når du har hatt tro på ham. Ikke la dette knekke deg! Ta vare på deg selv nå og ikke la de 2 ødelegge livsgleden din. Bruk tiden på å pleie deg, og dine interesser nå. Føler med deg. *høstklem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2566-n%C3%A5r-han-har-funnet-en-annen/page/2/#findComment-10422 Del på andre sider Flere delingsvalg…
marionett Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 Blir trist på dine vegne. :-( Bare husk at dette er noe av det mest vanlige. "Alle" har hatt kjærlighetssorg, om jeg kan kalle det for det. Verst er det når du blir "vraket" slik. Min erfaring er at hvis du lever videre, blir du sterkere og klarer etterhvert å frigi deg fra din nåværende eks. Kommer de ikke alltid diltende tilbake da?! Når de finner ut at gresset ikke var så mye grønnere? Jeg har pause fra min nå, og det som virker som hjelp, er ikke sovetabletter, men å ha mange hobbyer og venner som gjør at du er aktiv hele dagen for deretter å klare å sove på egenhånd. Det er MYE en kan finne på for å få dagen til å gå. Klart du er vant med å ha ham rundt deg, men det er bare en overgang. Jeg leste for ikke så lenge siden at det vi kaller for kjærlighetssorg egentlig er den tunge veien fra å være avhengig av eksen til å finne gleden i seg selv. 14 år er lenge, særlig når du har hatt tro på ham. Ikke la dette knekke deg! Ta vare på deg selv nå og ikke la de 2 ødelegge livsgleden din. Bruk tiden på å pleie deg, og dine interesser nå. Føler med deg. *høstklem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2566-n%C3%A5r-han-har-funnet-en-annen/page/2/#findComment-11526 Del på andre sider Flere delingsvalg…
marionett Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 Blir trist på dine vegne. :-( Bare husk at dette er noe av det mest vanlige. "Alle" har hatt kjærlighetssorg, om jeg kan kalle det for det. Verst er det når du blir "vraket" slik. Min erfaring er at hvis du lever videre, blir du sterkere og klarer etterhvert å frigi deg fra din nåværende eks. Kommer de ikke alltid diltende tilbake da?! Når de finner ut at gresset ikke var så mye grønnere? Jeg har pause fra min nå, og det som virker som hjelp, er ikke sovetabletter, men å ha mange hobbyer og venner som gjør at du er aktiv hele dagen for deretter å klare å sove på egenhånd. Det er MYE en kan finne på for å få dagen til å gå. Klart du er vant med å ha ham rundt deg, men det er bare en overgang. Jeg leste for ikke så lenge siden at det vi kaller for kjærlighetssorg egentlig er den tunge veien fra å være avhengig av eksen til å finne gleden i seg selv. 14 år er lenge, særlig når du har hatt tro på ham. Ikke la dette knekke deg! Ta vare på deg selv nå og ikke la de 2 ødelegge livsgleden din. Bruk tiden på å pleie deg, og dine interesser nå. Føler med deg. *høstklem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2566-n%C3%A5r-han-har-funnet-en-annen/page/2/#findComment-12630 Del på andre sider Flere delingsvalg…
marionett Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 Blir trist på dine vegne. :-( Bare husk at dette er noe av det mest vanlige. "Alle" har hatt kjærlighetssorg, om jeg kan kalle det for det. Verst er det når du blir "vraket" slik. Min erfaring er at hvis du lever videre, blir du sterkere og klarer etterhvert å frigi deg fra din nåværende eks. Kommer de ikke alltid diltende tilbake da?! Når de finner ut at gresset ikke var så mye grønnere? Jeg har pause fra min nå, og det som virker som hjelp, er ikke sovetabletter, men å ha mange hobbyer og venner som gjør at du er aktiv hele dagen for deretter å klare å sove på egenhånd. Det er MYE en kan finne på for å få dagen til å gå. Klart du er vant med å ha ham rundt deg, men det er bare en overgang. Jeg leste for ikke så lenge siden at det vi kaller for kjærlighetssorg egentlig er den tunge veien fra å være avhengig av eksen til å finne gleden i seg selv. 14 år er lenge, særlig når du har hatt tro på ham. Ikke la dette knekke deg! Ta vare på deg selv nå og ikke la de 2 ødelegge livsgleden din. Bruk tiden på å pleie deg, og dine interesser nå. Føler med deg. *høstklem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2566-n%C3%A5r-han-har-funnet-en-annen/page/2/#findComment-13734 Del på andre sider Flere delingsvalg…
marionett Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 Blir trist på dine vegne. :-( Bare husk at dette er noe av det mest vanlige. "Alle" har hatt kjærlighetssorg, om jeg kan kalle det for det. Verst er det når du blir "vraket" slik. Min erfaring er at hvis du lever videre, blir du sterkere og klarer etterhvert å frigi deg fra din nåværende eks. Kommer de ikke alltid diltende tilbake da?! Når de finner ut at gresset ikke var så mye grønnere? Jeg har pause fra min nå, og det som virker som hjelp, er ikke sovetabletter, men å ha mange hobbyer og venner som gjør at du er aktiv hele dagen for deretter å klare å sove på egenhånd. Det er MYE en kan finne på for å få dagen til å gå. Klart du er vant med å ha ham rundt deg, men det er bare en overgang. Jeg leste for ikke så lenge siden at det vi kaller for kjærlighetssorg egentlig er den tunge veien fra å være avhengig av eksen til å finne gleden i seg selv. 14 år er lenge, særlig når du har hatt tro på ham. Ikke la dette knekke deg! Ta vare på deg selv nå og ikke la de 2 ødelegge livsgleden din. Bruk tiden på å pleie deg, og dine interesser nå. Føler med deg. *høstklem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2566-n%C3%A5r-han-har-funnet-en-annen/page/2/#findComment-14838 Del på andre sider Flere delingsvalg…
marionett Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 Blir trist på dine vegne. :-( Bare husk at dette er noe av det mest vanlige. "Alle" har hatt kjærlighetssorg, om jeg kan kalle det for det. Verst er det når du blir "vraket" slik. Min erfaring er at hvis du lever videre, blir du sterkere og klarer etterhvert å frigi deg fra din nåværende eks. Kommer de ikke alltid diltende tilbake da?! Når de finner ut at gresset ikke var så mye grønnere? Jeg har pause fra min nå, og det som virker som hjelp, er ikke sovetabletter, men å ha mange hobbyer og venner som gjør at du er aktiv hele dagen for deretter å klare å sove på egenhånd. Det er MYE en kan finne på for å få dagen til å gå. Klart du er vant med å ha ham rundt deg, men det er bare en overgang. Jeg leste for ikke så lenge siden at det vi kaller for kjærlighetssorg egentlig er den tunge veien fra å være avhengig av eksen til å finne gleden i seg selv. 14 år er lenge, særlig når du har hatt tro på ham. Ikke la dette knekke deg! Ta vare på deg selv nå og ikke la de 2 ødelegge livsgleden din. Bruk tiden på å pleie deg, og dine interesser nå. Føler med deg. *høstklem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2566-n%C3%A5r-han-har-funnet-en-annen/page/2/#findComment-15942 Del på andre sider Flere delingsvalg…
marionett Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 Blir trist på dine vegne. :-( Bare husk at dette er noe av det mest vanlige. "Alle" har hatt kjærlighetssorg, om jeg kan kalle det for det. Verst er det når du blir "vraket" slik. Min erfaring er at hvis du lever videre, blir du sterkere og klarer etterhvert å frigi deg fra din nåværende eks. Kommer de ikke alltid diltende tilbake da?! Når de finner ut at gresset ikke var så mye grønnere? Jeg har pause fra min nå, og det som virker som hjelp, er ikke sovetabletter, men å ha mange hobbyer og venner som gjør at du er aktiv hele dagen for deretter å klare å sove på egenhånd. Det er MYE en kan finne på for å få dagen til å gå. Klart du er vant med å ha ham rundt deg, men det er bare en overgang. Jeg leste for ikke så lenge siden at det vi kaller for kjærlighetssorg egentlig er den tunge veien fra å være avhengig av eksen til å finne gleden i seg selv. 14 år er lenge, særlig når du har hatt tro på ham. Ikke la dette knekke deg! Ta vare på deg selv nå og ikke la de 2 ødelegge livsgleden din. Bruk tiden på å pleie deg, og dine interesser nå. Føler med deg. *høstklem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2566-n%C3%A5r-han-har-funnet-en-annen/page/2/#findComment-17046 Del på andre sider Flere delingsvalg…
marionett Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 Blir trist på dine vegne. :-( Bare husk at dette er noe av det mest vanlige. "Alle" har hatt kjærlighetssorg, om jeg kan kalle det for det. Verst er det når du blir "vraket" slik. Min erfaring er at hvis du lever videre, blir du sterkere og klarer etterhvert å frigi deg fra din nåværende eks. Kommer de ikke alltid diltende tilbake da?! Når de finner ut at gresset ikke var så mye grønnere? Jeg har pause fra min nå, og det som virker som hjelp, er ikke sovetabletter, men å ha mange hobbyer og venner som gjør at du er aktiv hele dagen for deretter å klare å sove på egenhånd. Det er MYE en kan finne på for å få dagen til å gå. Klart du er vant med å ha ham rundt deg, men det er bare en overgang. Jeg leste for ikke så lenge siden at det vi kaller for kjærlighetssorg egentlig er den tunge veien fra å være avhengig av eksen til å finne gleden i seg selv. 14 år er lenge, særlig når du har hatt tro på ham. Ikke la dette knekke deg! Ta vare på deg selv nå og ikke la de 2 ødelegge livsgleden din. Bruk tiden på å pleie deg, og dine interesser nå. Føler med deg. *høstklem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2566-n%C3%A5r-han-har-funnet-en-annen/page/2/#findComment-18150 Del på andre sider Flere delingsvalg…
marionett Skrevet 18. august 2000 Del Skrevet 18. august 2000 Blir trist på dine vegne. :-( Bare husk at dette er noe av det mest vanlige. "Alle" har hatt kjærlighetssorg, om jeg kan kalle det for det. Verst er det når du blir "vraket" slik. Min erfaring er at hvis du lever videre, blir du sterkere og klarer etterhvert å frigi deg fra din nåværende eks. Kommer de ikke alltid diltende tilbake da?! Når de finner ut at gresset ikke var så mye grønnere? Jeg har pause fra min nå, og det som virker som hjelp, er ikke sovetabletter, men å ha mange hobbyer og venner som gjør at du er aktiv hele dagen for deretter å klare å sove på egenhånd. Det er MYE en kan finne på for å få dagen til å gå. Klart du er vant med å ha ham rundt deg, men det er bare en overgang. Jeg leste for ikke så lenge siden at det vi kaller for kjærlighetssorg egentlig er den tunge veien fra å være avhengig av eksen til å finne gleden i seg selv. 14 år er lenge, særlig når du har hatt tro på ham. Ikke la dette knekke deg! Ta vare på deg selv nå og ikke la de 2 ødelegge livsgleden din. Bruk tiden på å pleie deg, og dine interesser nå. Føler med deg. *høstklem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2566-n%C3%A5r-han-har-funnet-en-annen/page/2/#findComment-19254 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lollipop Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Blir trist på dine vegne. :-( Bare husk at dette er noe av det mest vanlige. "Alle" har hatt kjærlighetssorg, om jeg kan kalle det for det. Verst er det når du blir "vraket" slik. Min erfaring er at hvis du lever videre, blir du sterkere og klarer etterhvert å frigi deg fra din nåværende eks. Kommer de ikke alltid diltende tilbake da?! Når de finner ut at gresset ikke var så mye grønnere? Jeg har pause fra min nå, og det som virker som hjelp, er ikke sovetabletter, men å ha mange hobbyer og venner som gjør at du er aktiv hele dagen for deretter å klare å sove på egenhånd. Det er MYE en kan finne på for å få dagen til å gå. Klart du er vant med å ha ham rundt deg, men det er bare en overgang. Jeg leste for ikke så lenge siden at det vi kaller for kjærlighetssorg egentlig er den tunge veien fra å være avhengig av eksen til å finne gleden i seg selv. 14 år er lenge, særlig når du har hatt tro på ham. Ikke la dette knekke deg! Ta vare på deg selv nå og ikke la de 2 ødelegge livsgleden din. Bruk tiden på å pleie deg, og dine interesser nå. Føler med deg. *høstklem* Hei, problemet er at jeg har full jobb, barn og hus å ta meg av. Det blir ikke overskudd eller frihet til så mye hobbyer og venner. Har gått i den typiske jentefella og satse alt på familien. Må nå begynne å bygge meg opp, men jobben min er så krevende, og jeg er selvstendig, så det er ikke bare å sykemelde seg. Går som i en døs. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2566-n%C3%A5r-han-har-funnet-en-annen/page/2/#findComment-9379 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lollipop Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Blir trist på dine vegne. :-( Bare husk at dette er noe av det mest vanlige. "Alle" har hatt kjærlighetssorg, om jeg kan kalle det for det. Verst er det når du blir "vraket" slik. Min erfaring er at hvis du lever videre, blir du sterkere og klarer etterhvert å frigi deg fra din nåværende eks. Kommer de ikke alltid diltende tilbake da?! Når de finner ut at gresset ikke var så mye grønnere? Jeg har pause fra min nå, og det som virker som hjelp, er ikke sovetabletter, men å ha mange hobbyer og venner som gjør at du er aktiv hele dagen for deretter å klare å sove på egenhånd. Det er MYE en kan finne på for å få dagen til å gå. Klart du er vant med å ha ham rundt deg, men det er bare en overgang. Jeg leste for ikke så lenge siden at det vi kaller for kjærlighetssorg egentlig er den tunge veien fra å være avhengig av eksen til å finne gleden i seg selv. 14 år er lenge, særlig når du har hatt tro på ham. Ikke la dette knekke deg! Ta vare på deg selv nå og ikke la de 2 ødelegge livsgleden din. Bruk tiden på å pleie deg, og dine interesser nå. Føler med deg. *høstklem* Hei, problemet er at jeg har full jobb, barn og hus å ta meg av. Det blir ikke overskudd eller frihet til så mye hobbyer og venner. Har gått i den typiske jentefella og satse alt på familien. Må nå begynne å bygge meg opp, men jobben min er så krevende, og jeg er selvstendig, så det er ikke bare å sykemelde seg. Går som i en døs. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2566-n%C3%A5r-han-har-funnet-en-annen/page/2/#findComment-10483 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lollipop Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Blir trist på dine vegne. :-( Bare husk at dette er noe av det mest vanlige. "Alle" har hatt kjærlighetssorg, om jeg kan kalle det for det. Verst er det når du blir "vraket" slik. Min erfaring er at hvis du lever videre, blir du sterkere og klarer etterhvert å frigi deg fra din nåværende eks. Kommer de ikke alltid diltende tilbake da?! Når de finner ut at gresset ikke var så mye grønnere? Jeg har pause fra min nå, og det som virker som hjelp, er ikke sovetabletter, men å ha mange hobbyer og venner som gjør at du er aktiv hele dagen for deretter å klare å sove på egenhånd. Det er MYE en kan finne på for å få dagen til å gå. Klart du er vant med å ha ham rundt deg, men det er bare en overgang. Jeg leste for ikke så lenge siden at det vi kaller for kjærlighetssorg egentlig er den tunge veien fra å være avhengig av eksen til å finne gleden i seg selv. 14 år er lenge, særlig når du har hatt tro på ham. Ikke la dette knekke deg! Ta vare på deg selv nå og ikke la de 2 ødelegge livsgleden din. Bruk tiden på å pleie deg, og dine interesser nå. Føler med deg. *høstklem* Hei, problemet er at jeg har full jobb, barn og hus å ta meg av. Det blir ikke overskudd eller frihet til så mye hobbyer og venner. Har gått i den typiske jentefella og satse alt på familien. Må nå begynne å bygge meg opp, men jobben min er så krevende, og jeg er selvstendig, så det er ikke bare å sykemelde seg. Går som i en døs. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2566-n%C3%A5r-han-har-funnet-en-annen/page/2/#findComment-11587 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lollipop Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Blir trist på dine vegne. :-( Bare husk at dette er noe av det mest vanlige. "Alle" har hatt kjærlighetssorg, om jeg kan kalle det for det. Verst er det når du blir "vraket" slik. Min erfaring er at hvis du lever videre, blir du sterkere og klarer etterhvert å frigi deg fra din nåværende eks. Kommer de ikke alltid diltende tilbake da?! Når de finner ut at gresset ikke var så mye grønnere? Jeg har pause fra min nå, og det som virker som hjelp, er ikke sovetabletter, men å ha mange hobbyer og venner som gjør at du er aktiv hele dagen for deretter å klare å sove på egenhånd. Det er MYE en kan finne på for å få dagen til å gå. Klart du er vant med å ha ham rundt deg, men det er bare en overgang. Jeg leste for ikke så lenge siden at det vi kaller for kjærlighetssorg egentlig er den tunge veien fra å være avhengig av eksen til å finne gleden i seg selv. 14 år er lenge, særlig når du har hatt tro på ham. Ikke la dette knekke deg! Ta vare på deg selv nå og ikke la de 2 ødelegge livsgleden din. Bruk tiden på å pleie deg, og dine interesser nå. Føler med deg. *høstklem* Hei, problemet er at jeg har full jobb, barn og hus å ta meg av. Det blir ikke overskudd eller frihet til så mye hobbyer og venner. Har gått i den typiske jentefella og satse alt på familien. Må nå begynne å bygge meg opp, men jobben min er så krevende, og jeg er selvstendig, så det er ikke bare å sykemelde seg. Går som i en døs. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2566-n%C3%A5r-han-har-funnet-en-annen/page/2/#findComment-12691 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lollipop Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Blir trist på dine vegne. :-( Bare husk at dette er noe av det mest vanlige. "Alle" har hatt kjærlighetssorg, om jeg kan kalle det for det. Verst er det når du blir "vraket" slik. Min erfaring er at hvis du lever videre, blir du sterkere og klarer etterhvert å frigi deg fra din nåværende eks. Kommer de ikke alltid diltende tilbake da?! Når de finner ut at gresset ikke var så mye grønnere? Jeg har pause fra min nå, og det som virker som hjelp, er ikke sovetabletter, men å ha mange hobbyer og venner som gjør at du er aktiv hele dagen for deretter å klare å sove på egenhånd. Det er MYE en kan finne på for å få dagen til å gå. Klart du er vant med å ha ham rundt deg, men det er bare en overgang. Jeg leste for ikke så lenge siden at det vi kaller for kjærlighetssorg egentlig er den tunge veien fra å være avhengig av eksen til å finne gleden i seg selv. 14 år er lenge, særlig når du har hatt tro på ham. Ikke la dette knekke deg! Ta vare på deg selv nå og ikke la de 2 ødelegge livsgleden din. Bruk tiden på å pleie deg, og dine interesser nå. Føler med deg. *høstklem* Hei, problemet er at jeg har full jobb, barn og hus å ta meg av. Det blir ikke overskudd eller frihet til så mye hobbyer og venner. Har gått i den typiske jentefella og satse alt på familien. Må nå begynne å bygge meg opp, men jobben min er så krevende, og jeg er selvstendig, så det er ikke bare å sykemelde seg. Går som i en døs. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2566-n%C3%A5r-han-har-funnet-en-annen/page/2/#findComment-13795 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lollipop Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Blir trist på dine vegne. :-( Bare husk at dette er noe av det mest vanlige. "Alle" har hatt kjærlighetssorg, om jeg kan kalle det for det. Verst er det når du blir "vraket" slik. Min erfaring er at hvis du lever videre, blir du sterkere og klarer etterhvert å frigi deg fra din nåværende eks. Kommer de ikke alltid diltende tilbake da?! Når de finner ut at gresset ikke var så mye grønnere? Jeg har pause fra min nå, og det som virker som hjelp, er ikke sovetabletter, men å ha mange hobbyer og venner som gjør at du er aktiv hele dagen for deretter å klare å sove på egenhånd. Det er MYE en kan finne på for å få dagen til å gå. Klart du er vant med å ha ham rundt deg, men det er bare en overgang. Jeg leste for ikke så lenge siden at det vi kaller for kjærlighetssorg egentlig er den tunge veien fra å være avhengig av eksen til å finne gleden i seg selv. 14 år er lenge, særlig når du har hatt tro på ham. Ikke la dette knekke deg! Ta vare på deg selv nå og ikke la de 2 ødelegge livsgleden din. Bruk tiden på å pleie deg, og dine interesser nå. Føler med deg. *høstklem* Hei, problemet er at jeg har full jobb, barn og hus å ta meg av. Det blir ikke overskudd eller frihet til så mye hobbyer og venner. Har gått i den typiske jentefella og satse alt på familien. Må nå begynne å bygge meg opp, men jobben min er så krevende, og jeg er selvstendig, så det er ikke bare å sykemelde seg. Går som i en døs. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2566-n%C3%A5r-han-har-funnet-en-annen/page/2/#findComment-14899 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lollipop Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Blir trist på dine vegne. :-( Bare husk at dette er noe av det mest vanlige. "Alle" har hatt kjærlighetssorg, om jeg kan kalle det for det. Verst er det når du blir "vraket" slik. Min erfaring er at hvis du lever videre, blir du sterkere og klarer etterhvert å frigi deg fra din nåværende eks. Kommer de ikke alltid diltende tilbake da?! Når de finner ut at gresset ikke var så mye grønnere? Jeg har pause fra min nå, og det som virker som hjelp, er ikke sovetabletter, men å ha mange hobbyer og venner som gjør at du er aktiv hele dagen for deretter å klare å sove på egenhånd. Det er MYE en kan finne på for å få dagen til å gå. Klart du er vant med å ha ham rundt deg, men det er bare en overgang. Jeg leste for ikke så lenge siden at det vi kaller for kjærlighetssorg egentlig er den tunge veien fra å være avhengig av eksen til å finne gleden i seg selv. 14 år er lenge, særlig når du har hatt tro på ham. Ikke la dette knekke deg! Ta vare på deg selv nå og ikke la de 2 ødelegge livsgleden din. Bruk tiden på å pleie deg, og dine interesser nå. Føler med deg. *høstklem* Hei, problemet er at jeg har full jobb, barn og hus å ta meg av. Det blir ikke overskudd eller frihet til så mye hobbyer og venner. Har gått i den typiske jentefella og satse alt på familien. Må nå begynne å bygge meg opp, men jobben min er så krevende, og jeg er selvstendig, så det er ikke bare å sykemelde seg. Går som i en døs. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2566-n%C3%A5r-han-har-funnet-en-annen/page/2/#findComment-16003 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lollipop Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Blir trist på dine vegne. :-( Bare husk at dette er noe av det mest vanlige. "Alle" har hatt kjærlighetssorg, om jeg kan kalle det for det. Verst er det når du blir "vraket" slik. Min erfaring er at hvis du lever videre, blir du sterkere og klarer etterhvert å frigi deg fra din nåværende eks. Kommer de ikke alltid diltende tilbake da?! Når de finner ut at gresset ikke var så mye grønnere? Jeg har pause fra min nå, og det som virker som hjelp, er ikke sovetabletter, men å ha mange hobbyer og venner som gjør at du er aktiv hele dagen for deretter å klare å sove på egenhånd. Det er MYE en kan finne på for å få dagen til å gå. Klart du er vant med å ha ham rundt deg, men det er bare en overgang. Jeg leste for ikke så lenge siden at det vi kaller for kjærlighetssorg egentlig er den tunge veien fra å være avhengig av eksen til å finne gleden i seg selv. 14 år er lenge, særlig når du har hatt tro på ham. Ikke la dette knekke deg! Ta vare på deg selv nå og ikke la de 2 ødelegge livsgleden din. Bruk tiden på å pleie deg, og dine interesser nå. Føler med deg. *høstklem* Hei, problemet er at jeg har full jobb, barn og hus å ta meg av. Det blir ikke overskudd eller frihet til så mye hobbyer og venner. Har gått i den typiske jentefella og satse alt på familien. Må nå begynne å bygge meg opp, men jobben min er så krevende, og jeg er selvstendig, så det er ikke bare å sykemelde seg. Går som i en døs. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2566-n%C3%A5r-han-har-funnet-en-annen/page/2/#findComment-17107 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lollipop Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Blir trist på dine vegne. :-( Bare husk at dette er noe av det mest vanlige. "Alle" har hatt kjærlighetssorg, om jeg kan kalle det for det. Verst er det når du blir "vraket" slik. Min erfaring er at hvis du lever videre, blir du sterkere og klarer etterhvert å frigi deg fra din nåværende eks. Kommer de ikke alltid diltende tilbake da?! Når de finner ut at gresset ikke var så mye grønnere? Jeg har pause fra min nå, og det som virker som hjelp, er ikke sovetabletter, men å ha mange hobbyer og venner som gjør at du er aktiv hele dagen for deretter å klare å sove på egenhånd. Det er MYE en kan finne på for å få dagen til å gå. Klart du er vant med å ha ham rundt deg, men det er bare en overgang. Jeg leste for ikke så lenge siden at det vi kaller for kjærlighetssorg egentlig er den tunge veien fra å være avhengig av eksen til å finne gleden i seg selv. 14 år er lenge, særlig når du har hatt tro på ham. Ikke la dette knekke deg! Ta vare på deg selv nå og ikke la de 2 ødelegge livsgleden din. Bruk tiden på å pleie deg, og dine interesser nå. Føler med deg. *høstklem* Hei, problemet er at jeg har full jobb, barn og hus å ta meg av. Det blir ikke overskudd eller frihet til så mye hobbyer og venner. Har gått i den typiske jentefella og satse alt på familien. Må nå begynne å bygge meg opp, men jobben min er så krevende, og jeg er selvstendig, så det er ikke bare å sykemelde seg. Går som i en døs. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2566-n%C3%A5r-han-har-funnet-en-annen/page/2/#findComment-18211 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lollipop Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Blir trist på dine vegne. :-( Bare husk at dette er noe av det mest vanlige. "Alle" har hatt kjærlighetssorg, om jeg kan kalle det for det. Verst er det når du blir "vraket" slik. Min erfaring er at hvis du lever videre, blir du sterkere og klarer etterhvert å frigi deg fra din nåværende eks. Kommer de ikke alltid diltende tilbake da?! Når de finner ut at gresset ikke var så mye grønnere? Jeg har pause fra min nå, og det som virker som hjelp, er ikke sovetabletter, men å ha mange hobbyer og venner som gjør at du er aktiv hele dagen for deretter å klare å sove på egenhånd. Det er MYE en kan finne på for å få dagen til å gå. Klart du er vant med å ha ham rundt deg, men det er bare en overgang. Jeg leste for ikke så lenge siden at det vi kaller for kjærlighetssorg egentlig er den tunge veien fra å være avhengig av eksen til å finne gleden i seg selv. 14 år er lenge, særlig når du har hatt tro på ham. Ikke la dette knekke deg! Ta vare på deg selv nå og ikke la de 2 ødelegge livsgleden din. Bruk tiden på å pleie deg, og dine interesser nå. Føler med deg. *høstklem* Hei, problemet er at jeg har full jobb, barn og hus å ta meg av. Det blir ikke overskudd eller frihet til så mye hobbyer og venner. Har gått i den typiske jentefella og satse alt på familien. Må nå begynne å bygge meg opp, men jobben min er så krevende, og jeg er selvstendig, så det er ikke bare å sykemelde seg. Går som i en døs. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2566-n%C3%A5r-han-har-funnet-en-annen/page/2/#findComment-19315 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.