lasse42 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg har vært lenge plaget med magesmerter. Har hatt det etter at eg fekk konstantert Pleuritt. I det siste har eg hatt hyppige smerter fra mage til mellom skulderbladene. Var hos lege nylig og han fant ut at leveren min var større enn den burde. Ca 3-4 cm. Er innklat til flere blodprøver +++. Og skal på ultralyd i nærmeste fremtid. Hva kan dette komme av at leveren er blitt større enn normal? Er det noe fare på ferde.? Har gått lenge på Paralgin og saroteks for å dempe smertene etter pleuritten eg hadde for 4 år siden.Da grodde lungesekken sammen og legene forteller at det er derfor eg har smerter og som eg må leve med.... Har fått forbud av legen å spise mer Paralgin forte da eg skal opp til forskjellige blodprøver på mandag. Og så ultralyd. I natt sov eg ikke hele natta pga smerter. Eneste eg kunne ta var globoid sa legen som om man kan finne det? I dag? Mvh Lag 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/256600-magesmerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.