Gjest 29 utennickdennegang Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Etter en fantastisk kveld med masse god Sex, våknet jeg av at han ville ta meg bak.. Jeg prøvde å slappe av men det gjorde så himla vondt..Akten ble likevel gjennomført. Tidligere har det gått smertefritt. HJELP, hvordan få bort smerter og hva gjør andre i samme situasjon? 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Hvis du ikke er 100% klar og kåt som bare det, så er det nesten alltid vondt å bli tatt i analen. Hvis man ikke er klar, og det gjør vondt, så bør man si nei og ikke gjennomføre. Husk, analen er ikke laget for denslags, og det kan være skadelig å tvinge det igjenom. Bortsett fra å være skikkelig opphisset før man går i gang, så er masser av glidemiddel et hett tips. 0 Siter
Gjest 29 utennickdennegang Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Hvis du ikke er 100% klar og kåt som bare det, så er det nesten alltid vondt å bli tatt i analen. Hvis man ikke er klar, og det gjør vondt, så bør man si nei og ikke gjennomføre. Husk, analen er ikke laget for denslags, og det kan være skadelig å tvinge det igjenom. Bortsett fra å være skikkelig opphisset før man går i gang, så er masser av glidemiddel et hett tips. takk! det er jo en god løsning off course.. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Då våknet av at han ville ta deg bak? Hmm, tror jeg ville vurdert å bytte kjæreste her, gitt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.