Gå til innhold

Gått ned i vekt siste trimester

Anbefalte innlegg

Gjest nusselille

Så akkurat at jeg har gått ned 1 kg de siste 4 mnd, noe jeg synes er litt pussig.

Skal på svangerskapskontroll på mandag og har tenkt å spørre da, men i mellomtiden poster jeg altså her.

Kan det være at jeg har mindre vann i kroppen?

Har hørt om andre gravide hvor fosteret har sluttet å vokse og hvor man har måttet ta keisersnitt.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/256616-g%C3%A5tt-ned-i-vekt-siste-trimester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis SF-målet ditt har vist en tilfredsstillende kurve, er alt i orden. Men si fra når du er på kontroll, slik at de tar målet nøyaktig og sammenlikner.

For de aller fleste er det ingenting i veien, selv om vekten går litt ned. Hvis de synes veksten har vært for liten, kan du bli sendt til nærmere undersøkelse for å sjekke at morkaken fremdeles gjør jobben sin.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...