Gå til innhold

Anbefalte innlegg

håper_veldig

jeg har en gutt på 5 år, og samboern min har tre bar fra tidligere forhold. vi ønsker oss et felles barn, men det har ikke gått så bra. slutta på pillen for 4 mnd siden, så jeg regner med den kan ha innvirkning, men min sønn er tatt med keisersnitt. går det an at noe har gått galt for 5 år siden?? Har lurt på det, men legen sier at alt er i orden...det var etter en vanlig GU sjekk da.

håper noen kan gi meg et godt råd :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/256622-%C3%B8nsker-meg-et-fr%C3%B8/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er absolutt ikke uvanlig å måtte bruke noen måneder på å bli gravide. (Bare spør de fleste som vanker her.)

Jeg har blitt gravid 2 ganger etter mitt keisersnitt, og siden også legen din sier at alt er bra så ville jeg stolt på det.

Smør dere med tålmodighet!

4 mnd er ikke særlig lenge. Har du uregelmessige sykluser kan du ta kontakt med lege for å få hjelp til å få orden på syklusene. Har du regelmessige sykluser så kan du ta kontakt med lege når det har gått 12 mnd fra p-pilleslutt. Dere vil sannsynligvis ha klart det før det. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...