Gå til innhold

ikke "kose" hvær dag?

Anbefalte innlegg

Gjest alt jeg lurer på...

Har lest her flere ganger nå at en bør ikke kose hvær dag under prøvingen.At mannen må spare opp. Hvor ofte er det anbefalt da. Er nå 13 dager siden min siste mens startet.syklusen min variere veldig. Går ofte opp til 40 dager mellom.Men vi har nå startet nå da. Men hvor ofte bør vi? Noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/256651-ikke-kose-hv%C3%A6r-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis man har normal kvalitet på sæden er det ingenting i veien for å ha sex hver dag, men det er nesten akkurat like effektivt å ha sex annenhver dag, fordi det da er levende sædceller inni deg til enhver tid som er klare til å vente på egget.

Om han har litt nedsatt kvalitet (og det vet man jo ikke alltid) så kan det være lurt å spare opp litt, at man bare har sex annenhver dag.

Annonse

Hvis man har normal kvalitet på sæden er det ingenting i veien for å ha sex hver dag, men det er nesten akkurat like effektivt å ha sex annenhver dag, fordi det da er levende sædceller inni deg til enhver tid som er klare til å vente på egget.

Om han har litt nedsatt kvalitet (og det vet man jo ikke alltid) så kan det være lurt å spare opp litt, at man bare har sex annenhver dag.

De andre gangene vi har prøvd, så har vi gjort hvær dag.Og da klaffet de med en gang begge gangene.

Nå har vi måttet vente så lenge, at jeg vil bare alt skal være "rett"

Ønsker så innmari det skal klaffe denne mnd :)

Når du antar du har eggløsning så har dere sex annenhver dag. Du kan kanskje merke eggløsningen på at utfloden blir blank og skikkelig seig.

Ellers kan dere ha sex når dere har lyst!

Er det ikke så att det er for sent når utfloden er blank og seig. Trodde det var sånn utflod en fikk når eggløsning var over jeg?

Tusen takk for svaret.

Er det ikke så att det er for sent når utfloden er blank og seig. Trodde det var sånn utflod en fikk når eggløsning var over jeg?

Tusen takk for svaret.

I følge den gynekologen jeg gikk til når vi prøvde, så var man mest fruktbar når utfloden var slik. Men jeg vet egentlig ikke. Det kan godt tenkes at du har rett altså :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...