Gjest skal Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 vet ikke! Brukte armene uvanlig mye og energisk i går, hadde vondt da jeg holdt på, men var på jobb så måtte bare stå i det. I dag er det VONDT!! Men det går nå greit nok. Kan tåle det. Men, vet noen hva som er lurt å gjøre for at det ikke skal feste seg. For trenger armene mine i de neste to ukene. Er mest rundt albuene det er sånn "hylepunkter". Er det lurest å la de være i fred eller å massere de litt forsiktig. Ev trykke litt brutalt for å få igang blodsirkulasjonen? Lurt med f.eks ibuxgel for å lettere slappe av eller ikke? Vet såpass at jeg bør la de få bevege seg men ikke belastes. Gode råd anyone?? Litt desperat for har en viktig premiere til uken, VIL ikke ha noe krøll nå.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/256660-senebetennelse-eller-bare-vondt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.