Gå til innhold

store vonde harde kviser :(

Anbefalte innlegg

Gjest kjempelei...

Nå er jeg så lei.

For ca 1 år siden begynte jeg å bli plagd med store harde vonde kviser.Først på ryggen, men nå er det masse i ansiktet og.Spesielt rundt munnen.De forsvinner ikke om jeg lar de være i fred.De virker som de bare legger seg under huden etter ca 1 uke. Og så bryter de frem igjenn etter en stund. Kjenner de godt inni der, når de har "pause" men ser de ikke.

Er kjempevondt, og kjempe plagsomt.Noen som har noen gode tips.Har prøvd masse kremer, eteriske oljer, vademecum. Ja jeg pitler opp tips overalt her. Men ingen ting hjelper.Hjelp!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/256719-store-vonde-harde-kviser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet du hva slags antibiotika, og over hvor lang tidsperiode?

Takker for svar foresten :)

Vet bare om Roaccutan, men det finnes sikkert andre typer også.

Kanskje det står noe her

http://www.google.no/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLG,GGLG:2005-45,GGLG:en&q=roaccutan

Hei, jeg ville anbefalt å gått til en hudpleie slong og bestilt ansiktbehandling med dyprens.

Jeg var også plaget med kviser men etter denne behandlingen så fikk huden puste igjen etter at de fjerner all smuss og dritt som ligger i porene.

Kjøpte med i tillegg ansiktsvask og lotion hos de, så dette funker supert for meg!!!

Litt dyrt men en god investering!!

Lykke til!!

"Tetracykliner" er den type antibiotika som er vanligst å bruke, og da over flere måneder. "Dalacin"- liniment, lokalt virkende antibiotika som smøres på problemobråde er også effektivt for mange.

Lykke til, jeg har prøvd rensekremer, rens etc. for tusenvis av kroner uten effekt på sånn dype store greier!!

:-)

• 3 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...