Gå til innhold

Anbefalte innlegg

En mann og hans kone sitter og spiser en bedre middag på en fasjonabel restaurant, da en strålende vakker og sexy ung dame kommer frem til bordet,bøyer seg ned og gir mannen et hett kyss på munnen. Hun sier noe om at de ses senere og går deretter sin vei.

Konen ser forvirret på sin mann og spør:

Hvem i HELVETE er det der?!!!

Det er min elskerinne, svarer mannen.

Nei vet du hva! Det her er dråpen!! Nå har jeg fått NOK! Jeg forlanger skilsmisse!

Det kan jeg i og for seg forstå, svarer mannen. Men da må du huske på at det ikke lenger blir noen shoppingturer til Paris, ingen flere lange ferier på Barbados, ingen flere weekendturer med yachten og ingen BMW i garasjen. Du velger selv??

I det samme han sier dette, kommer en mannlig bekjent av paret inn i restauranten sammen med en yppig og vakker brunette.

Hvem er det Roger har med seg?, spør fruen.

Det er hans elskerinne, svarer mannen.

Vår er søtere!, sier konen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/256756-ja-slik-kan-det-g%C3%A5-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...