Gå til innhold

Hvordan tenker menn, egentlig?

Anbefalte innlegg

Gjest eg berre undrar

Det er en ting jeg har lurt litt på: Jeg har ei venninne som er gift og har barn. For et år siden traff hun en single mann, som hun opprettholdt kontakt med i noen måneder via telefon, for så å gi beskjed om at hun ønsket å bryte kontakten. Det gikk mange måneder, men nå forteller hun meg at han har kontaktet henne igjen på sms.

Først i sommer og så nå.

(Må legge til at han ikke bor i Norge)

Han skriver at han savner henne (samtalene??) og at han ønsker å treffe henne igjen (etter et år!!!)

Er det noen her inne som er menn og som kanskje kjenner igjen tenkemåten?

Altså. Hun er gift, har barn, bor 1 flytime unna, osv.

Iflg. hva han sa til min venninne på tlf forleden, hadde han hatt et kortvarig forhold til ei dame i høst, men han orket ikke pga tanken på min venninne..

Jeg vet at min venninne forelsket seg i denne mannen i fjor, og at hun slet veldig da de kuttet kontakten, men at hun ønsker å bli hos sin mann og har gitt beileren beskjed om dette.

Jeg bare lurer på hva det er denne mannen vil med henne? Tror dere han er seriøst forelsket i henne siden han aldri gir opp eller hva?

Er det likt menn å oppta kontakt igjen og igjen hvis de ikke er forelsket?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/256765-hvordan-tenker-menn-egentlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nesten umulig å si! Han kan jo være gørrforelska eller han synes det er greit med uforpliktende sex. Noen menn søker gifte kvinner, slik at de ikke forplikter seg til noe som helst...

Hadde hun ymtet frempå om skilsmisse fra mannen sin, kan det hende han forsvant som dugg for solen. Eller ikke.

Hva din venninne tenker/vil gjøre er hennes avgjørelse, men du kan jo si din mening, om hun spør!

Annonse

Gjest eg berre undrar

Håpløst og lite fruktbart å koble dette så ubetinget til kjønn som du gjør. En kvinne kunne meget vel gjort det samme.

Beklager, men nå er det jo nettopp en man dette gjelder. Hvordan vi kvinner tenker (i mange tilfeller) vet jeg jo, men det jeg er nyskjerrig på, er hvordan en mann tenker i dette tilfellet... Vanskelig? Ja...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...