Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei!

jeg er en jente på 22 år som har et lite problem. jeg får nemelig mensen uten forvarsel. Går på p-pillen trionetta og har gått på den i snart 5 år. Har ikke hatt dette problemet før og lurer veldig på hva det kan være.

Kan det være at kroppen min ikke tar til seg stoffene i p-pillen ?

Jeg har tenkt at kanskje jeg har gått på den for lenge så kroppen min har blitt immun. er det mulig ?

jeg har mange venninner som også går på den pillen, mne de har ikke samme problemet !

nå har jeg akkurat hatt mensen, og jeg er på dag 19 på pille brettet. det er ikke riktig at det skal være sånn ?

da er det på en måte ikke noe vits i å gå på pillen da !

jeg har samboer så jeg kan ikke bare kutte ut prevensjon heller, ikke liker vi kondom heller .

det hender at jeg glemmer å ta pillen, men det har jeg også gjort før uten å få mensen sånn helt uten vidre !

Er det noen andre der ute som hat eller har hatt det samme problemet som kan si meg hva jeg kan gjøre ?

nå når jeg har hatt mensen har den vart i nesten en uke, men det har liksom bare kommet litt, det er ikke ordentlig mensen.

Håper noen kan svare meg, så jeg vet hva det kan være. har tenkt på åbytte merket på p-pillen, kan det være en ide ?

klemmer fra

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...