Gå til innhold

Hvor lenge sitter HCG i urinen etter Utskrapning

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg hadde utskrapning 14. november, grunnet tomt fostersekk.og var bare 9 uker på vei da.Blødde bare ca 10 dager.24. november testet jeg positivt EL.siste uken har jeg hatt en god del vondt i magen og er ganske opplåst i magen.Idag testet jeg positivt på CB.Digitalt.Nå lurer jeg på om jeg er gravid på nytt igjen eller er det HCG\en fra forrige graviditet som slåt ut positivt...:(

Fortsetter under...

Hei! Da jeg tok abort fikk jeg innkalling til kontroll på sykehuset med medbragt urinprøve. Der tok de er gravitest. Testene de bruker der er mindre følsomme for hcg enn vanlige tester. men kontrolltimen min var iallefall 3 uker etter. Fikk du ingen kontrolltime? Tror nok at den skal være ute av kroppen etter 3 uker. Du kan jo be om en time på dagposten å ta en prøve? Lykke til..

Hei! Da jeg tok abort fikk jeg innkalling til kontroll på sykehuset med medbragt urinprøve. Der tok de er gravitest. Testene de bruker der er mindre følsomme for hcg enn vanlige tester. men kontrolltimen min var iallefall 3 uker etter. Fikk du ingen kontrolltime? Tror nok at den skal være ute av kroppen etter 3 uker. Du kan jo be om en time på dagposten å ta en prøve? Lykke til..

yepp, jeg testa idag og testen viste denne gangen negativt..men jeg har fortsatt mensmurringer om morgenen og ettermiddagen..på kveldene er jeg ganske opplåst og veldig vondt i korsryggen.jeg er helt oppgitt men må nok vente noen uker til jeg får min endelige svar om jeg er virkelig gravid uten å vente 1.mens etter MA

:((

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...