Gå til innhold

hjelp, kroppen min fungerer ikke lengre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært gjennom dette tre ganger og har desverre ingen råd å komme med. Det er forferdelig å være så trøtt når man har jobb og barn å ta seg av. Du må bare sørge for å få hvilt deg når du har sjansen. Kan trøste deg med at dette sannsynligvis ikke varer i mer enn 2-4 uker til, så hold ut :-)

Har dessverre ingen gode råd å komme med annet enn at dette nok går over om noen uker. Uansett er det jo alltid litt mer slitsomt å være gravid når man har en liten fra før...

Et (humoristisk) sted har jeg lest at gravide egentlig bør leve som hunder istedenfor mennesker; dvs smålurer og aktivitet av og på gjennom hele døgnet istedenfor 18 timer på beina i strekk.

(hvis du har mulighet til en liten hvil midt på dagen kunne det kanskje hjelpe ? Hvis du har en forståelsesfull arbeidsgiver kan du sikkert ta en halvtime om det finnes et egnet sted ?)

Åååå, jeg husker den tiden. Det er rett og slett helt forferdelig!!!

Jeg har ingen råd. Sov når ungen sover. Gå å legg deg kl. 19 hvis du føler for det. Det gjør ingen ting.

Om noen uker går det over - det er helt sant!

(Hvis du slurver med maten så slutt med det!!! Spis sunt, spis nok og drikk masse vann.)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...