Gå til innhold

Uregelmessig mens, går på mini-pille!

Anbefalte innlegg

Gjest Kristin79

Hei! Jeg trenger et råd eller tips om en ting. Jeg har gått på mini- pille i ca 6 mnd, og siden da har jeg ikke fått mensen da jeg skulle. Gikk på Trionetta før, men etter mye plage osv måtte jeg gå over på noe annet. Nå har jeg ikke hatt mensen siden 9 mars, tok en graviditetstest i går og den viste seg og være negativ! Nå begynner jeg å bli lei av dette, i og med at jeg tar ny test annenhver måned..det er temmelig slitsomt. Det skjedde aldri med den vanlige p- pilla! Hva skal jeg gjøre? Jeg reagerer så voldsomt med p- piller!??

Typen min også syntes dette er slitsomt.

Kan dere gi meg råd/ tips om dette, håper på svar!!

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det er en bivirkning at mensen kan utebli på minipille. Hvis mensen fortsatt ikke kommer er det en effekt som gir ekstra sikkerhet (at livmorslimhinnen uttynnes så det ikke blir blødning). Hvis du ikke kan akseptere manglende blødninger, må du vel tilbake til pillen og kan forsøke et annet merke, det er en del å velge mellom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...