Gå til innhold

Orker ikke mer av samboeren - hvordan gjøre det slutt?

Anbefalte innlegg

Hun kom opp på rommet til meg, ba om penger så hun kunne kjøpe seg lunsj. Da jeg rakte frem handa med mynter, slo hun til handa så jeg måtte plukke dem opp igjen.

Så mente hun vel at vi skulle ha lunsj sammen da.

Vi gikk ned, hadde lunsj og hun gav meg et kyss før hun dro til timen.

Jeg sitter her og er lettet over at jeg er alene.

Deilig!

Men så var det det å SI at man vil gjøre det slutt.

Er som en vond klump i halsen.

Snart jul og greier.

ja, det er snart jul. men kanskje det er en mulighet for deg å få en fin og rolig jul hvor du kan få slappet av og tatt vare på deg selv?? du kan ikke fortsette å la gale kvinnemennesket ødelegge deg.. lykke til :)

Fortsetter under...

Du har holdt ut nok. Du har bevist for deg selv og verden at du ikke gir deg så lett, selv om du lever et vanvittig selvdestruktivt liv.

Jeg kjenner igjen visse trekk i historien din fra mitt aller første forhold. Jenta (17) ble mer og mer ustabil. Der og da hadde jeg ikke styrken til å bryte, jeg var for glad i henne. Lykken var at hun brøt med meg.

VERKEN FØR ELLER SIDEN har jeg følt den boblende trangen til å plante knyttneven min i ansiktet på ei jente. Det skremmer meg enda å tenke på hvilket monster denne jenta kunne fått meg til å bli. Du bør absolutt komme deg ut av dette destruktive forholdet før det en dag rakner for deg og du tyr til vold!

Ved to anledninger var jeg seriøst i ferd med å miste kontroll over meg selv. Etter timesvis med provokasjoner i alle forskjellige vinklinger rant begret over. Jeg la jenta over knærne og ga henne ris på baken. Jeg tror dette ble mer flaut enn smertefullt for henne og begge gangene fikk hun igjen selvbeherskelsen og vi fikk snakka som normale mennesker.

I dag kan jeg le av akkurat det, men ser det at vi aldri ville vært istand til å fungere sammen. Før eller siden ville jeg endt opp med å slått henne stygt.

JEG ER INGEN VOLDELIG MANN, JEG HAR ALDRI LØFTET EN KNYTTET NEVE MOT EN KVINNE OG VIL ALDRI GJØRE DET, SLIKE MENNESKER SER JEG PÅ SOM MINDREVERDIGE INDIVIDER.

Vær så snill å dra lærdom av min erfaring.

Lykke til!

Jeg har sett slikt jeg også.Personen trenger selvsagt hjelp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...