SnartNok Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Vi er et par som har bod sammen i over fem år. Vi er begge 23 år. De siste årene har sexlysten til henne vært under minimal. Vi har hatt samleie ca en gang i mnd på det beste i de siste årene. Nå er selv dette forsvunnet og den lille sexlysten som hun hadde er vekke. For meg (mannen) er dette meget frustrerende, både fordi jeg har fått et elendig selvbilde av dette og fordi jeg føler at det mangler noe. Når lidenskapen er borte, når hun aldri forteller meg at hun vil ha meg eller at jeg ser flott ut så har jeg blitt stadig mer lei og deprimert. Nå har det blitt helt mørkt, vi har ikke sex og selv om hun er kjempeglad for dette så blir jeg stadig mer deprimert og jeg kan ikke huske sist gang jeg la meg glad/lykkelig. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre, vi har ikke penger til å gjøre noe stort alla roser, gaver og middag ute og selv om vi prøver dette så vil det enten ikke føre til noe eller så vil det bare ende med at vi koser en kveld også er det det. Romantisk har jeg prøvd å være, jeg har prøvd å gi henne tid fordi kanskje det bare var en fase og mange flere ting. Grensen er virkelig snart nådd, og jeg er så deprimert over forholdet at jeg sliter virkelig med å se noe positivt med noesomhelst. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/257028-manglende-sexlyst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest se sola den skinner i hjertet vårt i mangel på sol på himmelen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 hei har dere prøvd rosenrot? hadde en periode jeg og, uten sexlyst. typen holdt på å få spader av den grunn. søkte litt på internett og kom over rosenrot. måtte jo selvsagt prøve dette, noe som funket fint for meg, det er ikke alle som får bedring ut av det men det er vært et forsøk. rosenrot er et naturpreparat, så det er ingen bivirkninger som skal slå ut, det tas to timer før eventuelt sammleie. lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/257028-manglende-sexlyst/#findComment-2043810 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnartNok Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 hei har dere prøvd rosenrot? hadde en periode jeg og, uten sexlyst. typen holdt på å få spader av den grunn. søkte litt på internett og kom over rosenrot. måtte jo selvsagt prøve dette, noe som funket fint for meg, det er ikke alle som får bedring ut av det men det er vært et forsøk. rosenrot er et naturpreparat, så det er ingen bivirkninger som skal slå ut, det tas to timer før eventuelt sammleie. lykke til Har prøvd og funket ikke. Er heller ikke pga p-piller for hun har hatt dette problemet både før hun begynte, når hun brukte dem og etter at hun sluttet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/257028-manglende-sexlyst/#findComment-2043923 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke signatur Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg opplever det samme med min partner (mann), så jeg vet hvor frustrerende det er. Har dere barn? Hva med å gå ut en kveld, flørte og se hvordan det går? Ikke press henne og ikke mas, men jeg synes godt dere kan sitte ned og snakke sammen. Fortell henne hva du mangler og savner. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/257028-manglende-sexlyst/#findComment-2043938 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnartNok Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg opplever det samme med min partner (mann), så jeg vet hvor frustrerende det er. Har dere barn? Hva med å gå ut en kveld, flørte og se hvordan det går? Ikke press henne og ikke mas, men jeg synes godt dere kan sitte ned og snakke sammen. Fortell henne hva du mangler og savner. Såklart har vi snakket om dette, men sett deg i mitt og hennes situasjon. Om jeg snakker om dette virker det pressende, om hun snakker om det virker det bare nedsettende for meg. Enten er det jeg som "sitter meg ned for å snakke om hvordan "jeg" kan få meg noe" eller så er det hun som "snakker om hvor lite jeg respekterer hennes lyst og hvor vanskelig det er for henne". Joda, vi har ofte gått ut eller funnet på noe. Kino, mat og shopping. Men dette gjør henne ikke kåt, og om jeg flørter så kan hun godt flørte med, men hun blir ikke kåt av det heller. Som hun selv sier, "jeg gidd ikke flørte eller kline mer fordi du tror jeg blir kåt da" og jeg forstår henne godt. Selv om vi gikk ut og hadde det fantastisk og hadde herlig sex når vi kom hjem så kunne vi ikke gjort dette hver gang vi ville hatt sex. Det ville både blitt "du tar meg bare ut for å få deg noe" men også veldig dyrt og vanskelig. Nei vi har ingen barn (takk de mørke krefter for det:P) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/257028-manglende-sexlyst/#findComment-2044466 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke signatur Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Såklart har vi snakket om dette, men sett deg i mitt og hennes situasjon. Om jeg snakker om dette virker det pressende, om hun snakker om det virker det bare nedsettende for meg. Enten er det jeg som "sitter meg ned for å snakke om hvordan "jeg" kan få meg noe" eller så er det hun som "snakker om hvor lite jeg respekterer hennes lyst og hvor vanskelig det er for henne". Joda, vi har ofte gått ut eller funnet på noe. Kino, mat og shopping. Men dette gjør henne ikke kåt, og om jeg flørter så kan hun godt flørte med, men hun blir ikke kåt av det heller. Som hun selv sier, "jeg gidd ikke flørte eller kline mer fordi du tror jeg blir kåt da" og jeg forstår henne godt. Selv om vi gikk ut og hadde det fantastisk og hadde herlig sex når vi kom hjem så kunne vi ikke gjort dette hver gang vi ville hatt sex. Det ville både blitt "du tar meg bare ut for å få deg noe" men også veldig dyrt og vanskelig. Nei vi har ingen barn (takk de mørke krefter for det:P) Jeg setter meg i deres situasjon siden jeg opplever det samme! Men jeg vet ikke om det er så mye som kan gjøres med det. Dersom dere kliner og du begynner å røre henne og det ikke tenner henne så er det vel ikke så mye du kan gjøre. Kunne dere prøvd terapi? Kanskje hun har mistet sexlysten av p-pillene og kan bytte merke? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/257028-manglende-sexlyst/#findComment-2044717 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnartNok Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg setter meg i deres situasjon siden jeg opplever det samme! Men jeg vet ikke om det er så mye som kan gjøres med det. Dersom dere kliner og du begynner å røre henne og det ikke tenner henne så er det vel ikke så mye du kan gjøre. Kunne dere prøvd terapi? Kanskje hun har mistet sexlysten av p-pillene og kan bytte merke? Vell hun har sluttet på pillene for over et år siden så tviler på at det hjelper. Når det gjelder terapi så har jeg foreslått det, men hun vil ikke snakke med fremmede om slikt. Og som hun sier "hvorfor skal jeg måtte forandre den jeg er, det er ikke rett"... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/257028-manglende-sexlyst/#findComment-2045429 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.