moccababe Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hei. Jeg har for 4 uker siden vært inne på sykehuset og utført en lapraskopi og fått påvist PCO. Iflg. legen var det også antydninger til dette i 1997 når jeg sjekket egglederene uten at jeg har fått beskjed om dette. Legen som utførte lapraskopien sa at begge eggstokkene var overfyllte med cyster på ca 1 cm, og at hun hadde stukket hull på disse. Jeg har tidligere prøvd å få barn (1998) uten å lykkes. Jeg har heller ikke brukt noen form for prevansjon de siste 5 årene. Jeg har hatt regelmessig mens (ca hver 30-32 dag) og denne varer i ca 4 dager. Vil påvist PCO si at jeg aldri har hatt eggløsning? I så fall, vil jeg kunne få det nå? Vil PCO komme tilbake og må jeg da inn til en ny lapraskopi? Hva gjør jeg videre og hvilke medikamenter bør jeg bruke? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/257041-p%C3%A5vist-pco/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.