Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har for 4 uker siden vært inne på sykehuset og utført en lapraskopi og fått påvist PCO. Iflg. legen var det også antydninger til dette i 1997 når jeg sjekket egglederene uten at jeg har fått beskjed om dette. Legen som utførte lapraskopien sa at begge eggstokkene var overfyllte med cyster på ca 1 cm, og at hun hadde stukket hull på disse. Jeg har tidligere prøvd å få barn (1998) uten å lykkes. Jeg har heller ikke brukt noen form for prevansjon de siste 5 årene. Jeg har hatt regelmessig mens (ca hver 30-32 dag) og denne varer i ca 4 dager. Vil påvist PCO si at jeg aldri har hatt eggløsning? I så fall, vil jeg kunne få det nå? Vil PCO komme tilbake og må jeg da inn til en ny lapraskopi? Hva gjør jeg videre og hvilke medikamenter bør jeg bruke?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257041-p%C3%A5vist-pco/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...