Gå til innhold

Anbefalte innlegg

kjøp en pels til henne da.. en svindyr en.. (uekte selvsagt), da blir hun sikkert medgjørlig, jeg ville ihvertfall blitt det :-)

og pels er da noe av det uskyldigste jeg har hørt om

Jeg har kjøpt 2 svindyre pelser, men hun sier dette er ikke helt henne. Jeg har faktisk kommet dit hen at jeg vil gi opp denne tanken. Det er synd, men det tenner meg enormt mye. Jeg forlanger ikke at hun skal gå med pelsene ute etter at vi har hatt sex. Jeg hadde bare håpet at hun en sjelden gang kunne ha gjort dette for meg. Er det mange som er i mot ekte pels og synes at jeg heller burde ha kjøpt en uekte en, men det kjennes jo ikke like bra ut mot naken hud.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257046-fetish/page/2/#findComment-2050534
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...