Sigve99 Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 kjæresten min bruker yasmin, hun sier hun ikker er trygg når hun tar de hvite pillene på brettet, de er etter som jeg har forstått bare der for å kunne ta pille hver dag, og inneholder ikke aktive stoffer. er dette riktig? 0 Siter
meg__123! Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 de hvite pillene inneholder ingenting. de er der bare for at man skal huske å ta de hver dag.. 0 Siter
sweetness Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 de hvite pillene inneholder ingenting. de er der bare for at man skal huske å ta de hver dag.. Men man er like sikker den uken som alle andre uker, selv om det ikke er virkestoff i de placebopillene. Tar man p-pillen slik det står på pakningsvedlegget og ikke glemmer å ta noen piller etc, er man beskyttet hele tiden. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Alle pillene er da like på Yasmine? 0 Siter
MillaMy Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1165424956' post='3422653] Alle pillene er da like på Yasmine? Ikke hvis du har brett med 28 piller. Men på 21 pillers-brettet er alle like. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Ikke hvis du har brett med 28 piller. Men på 21 pillers-brettet er alle like. Ah..fins det flere sorter? Da lærte jeg noe nytt idag og 0 Siter
meg__123! Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Men man er like sikker den uken som alle andre uker, selv om det ikke er virkestoff i de placebopillene. Tar man p-pillen slik det står på pakningsvedlegget og ikke glemmer å ta noen piller etc, er man beskyttet hele tiden. ja...? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.