Gå til innhold

Dere som bruker kondom med ny partner

Anbefalte innlegg

Gjest lurer jeg også

Hei!

Leste innlegg lenger nede om at de fleste av dere bruker kondom med ny partner.

Det er fint og fornuftig, men NÅR slutter dere med kondom og nøyer dere med annen prevensjon?

Skjer dette når partneren har en fersk aids-test å vise til eller skjer det når dere har blitt bedre kjent og du dermed stoler mer på han/henne?

Jeg mener, når dere sier at "man bør alltid bruke kondom med ny partner" så må jo det bety at dere MÅ se en aids-test før dere kutter ut kondomen?

Eller tar dere bare TIDEN til hjelp?

Litt uklart for meg hvordan dere egentlig gjør dette..?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257074-dere-som-bruker-kondom-med-ny-partner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Skulle ha brukt det ja...

Jeg hadde tre forhold fra jeg var 17-26 år. Med alle disse tre brukte vi kondom til å begynne med. I det første forholdet var vi begge jomfruer, så vi visste at vi ikke hadde noen kjønnssykdommer, men brukte kondom til jeg hadde begynt på pillen.

De to andre forholdene brukte vi kondom frem til vi hadde vært hos lege og testet oss ja.

Men så var jeg singel et års tid, og da hadde jeg et flyktig forhold til en "voksen" kar, og han virket så fornuftig at da tiden var inne for sex, så falt ikke tanken på kondom seg inn.

Og takken var at jeg nå har herpes...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...