Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har oppdaget noen kviselignende kuler i høyre del av vagina. Minner meg om talgkjertler som har hovnet opp. Når jeg klemte på den ene kom det gult puss ut og nå er den blitt litt sår og rød. Finnes det talgkjertler i vagina? Eller er dette en soppinfeksjon eller kjønnssykdom (vorter - herpes)?

Jeg har vært plaget med det samme under armene for et halvt år siden. En kjertel som hovnet opp og tilslutt ble den gul med puss i som jeg klemte ut.

Jeg har hatt samme sexpartner i et år og kan ikke skjønne at det kan være kjønnsykdom.

Kan du hjelpe meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257106-talgkjertler-i-vagina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ikke en kjønnssykdom
Gjest Elextra

Til orientering er det hårbevokste området i underlivet og vagina to ulike områder. Vagina er "røret"/fødselskanalen opp mot livmor. Her er en helt spesiell elastisk hud, hvor det ikke vokser hår.

Når hun snakker om "i vagina" kan en anta det ikke er området rundt hun mener.

Gjest Ikke en kjønnssykdom

Til orientering er det hårbevokste området i underlivet og vagina to ulike områder. Vagina er "røret"/fødselskanalen opp mot livmor. Her er en helt spesiell elastisk hud, hvor det ikke vokser hår.

Når hun snakker om "i vagina" kan en anta det ikke er området rundt hun mener.

Man bør anta at det ikke er fødselskanalen hun snakker om, når hun nevner høyre side av vaginaen og at hun ser at den har blitt sår og rød etter at hun klemte på den.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...