Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg er ei dame på 45 år som tok min første røyk som 13 åring,men begynte vel å røyke fast som 14/15 åring og fram til jeg var 20 år. hadde da et opphold til jeg var 24 år og røkte da til jeg var 32 år og hadde et opphold til jeg var 35 år.røkte da til jeg var 39 år og tok et opphold på 1 år.så sluttet jeg for snart 1år siden og jeg blir syk bare ved å tenke på at jeg har røkt.jeg har alltid smugrøkt så deter nesten ingen som vet at jeg har røkt og da sier det seg selv at anntallet ikke har vært så enormt.jeg er i god fysisk form men for ca4 uker siden fikk jeg en luftveisinfeksjon med halsvondt og forkjølelse som etterpå gikk over til hoste,var til legen og fikk hostesaft men det ga seg ikke så jeg dro tilbake og fikk ny hostesaft og litt astma medisin som skulle roe ned halsen.det er snart 2 uker siden det og hosten har blitt mye bedre men den er der ennå...og så har jeg blitt litt hes.det har blitt tatt neseprøve av meg men den var fin også lytting av lunger og alt bra.jeg er så redd for at jeg har lungekreft men jeg føler meg frisk unntatt hosten og at jeg er litt hes.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257133-lungekreft/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

Huff, hvor du har slitt med dette. Men det er nesten aldri for sent og endre på slikt (røykingen).! Jeg synes du skal få en time hos en lungelege for en skikkelig vurdering av luftveiene din. Dette både for å luke bort all tvil og for å få skikklig råd for fremtiden.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257133-lungekreft/#findComment-2060504
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...