Gå til innhold

Uteblitt mens - negativ gravi-test

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har til vanlig svært regelmessig mens - det er sjelden det er annet enn 27-29 dager mellom hver gang.

Men per i dag er jeg 5 dager forsinket (dvs 28 + 5 dager), men gårsdagens graviditetstest var negativ. Jeg "føler" meg ikke gravid - sammenlignet med tidligere svangerskap, men undrer meg selvsagt på hva dette kan være og hvor lenge jeg eventuelt skal "se det an" før jeg eventuelt kontakter lege.

Jeg er 35 år og frisk, bruker ikke p-piller eller spiral.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25714-uteblitt-mens-negativ-gravi-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Jag tycker att du skall vänta 1 vecka innan du tar en ny grav.test för att se om du är gravid. Att mensen blir försenad någon gång kan bero på fysisk eller psykisk orsak. Jag antar att du själv vet om det finns chans för att du kan vara gravid, då en del testar positivt först när de gått över en tid. Skulle nästa test vara negativ, så kan du skriva ett inlägg till vår gynekolog här på DOL, för att se vad hon anser att du skall gjöra. Lycka till!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...