Gå til innhold

Forteller dere alt til venninner?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har to venner som jeg kan snakke om alt til og gjør det også. De visste mye om hvordan forholdet mitt til eksen var. Men jeg prøvde å unngå snakking kun for å klage. Tok jeg opp problemer, så var det stort sett fordi jeg gjerne ville ha hjelp til å løse de eller se ting på en annen måte.

Annonse

nøffgakkmøbææ

jeg forteller ikke absolutt alt, for det synes jeg er litt unødvendig. det er en fin linje mellom å ta opp problemer og baksnakking.

hvis det er noe som plager meg over tid tar jeg det kanskje opp med en venninne.

det har ikke noe med å ikke tørre å snakke om ting, det handler mer om å være lojal ovenfor partneren sin.

Nei, jeg forteller ikke så mye om problemer i forholdet til venninner.

Det er kun om jeg har konkrete større problemer og jeg virkelig trenger hjelp til å se ting fra nye vinkler.

De få gangene jeg har gjort det, har jeg følt meg illojal i forhold til mannen min, og angrer - selv om det kanskje har hjulpet meg der og da.

• 3 uker senere...

Jeg sier ikke saa mye om det daarlige i forholdet vaart, men naa har vi faktisk nesten ingen daarlige ting heller.. Men om det noe som er skjedd saa sier jeg det ikke til venninner, fordi de da bare faar hore min versjon..finnes jo to sdier som oppfattes forskjellig.

Har hatt noen venninner som forteller alt, og til slutt foler jeg at de er sammen med verdens verste mann.. men jeg faar jo kun hore henens versjon og ikke hans.. Saa kan det vise seg at det var hun som var verst, mens jeg allerede da ikke likte typen eller kunne skjonne hva hun ville med han..

Saa jeg synes ikke man skal fortelle alt til venninner eller kamerater.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...