Gjest gravitasjon Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Etter spontanabort i slutten av september blødde jeg først i to uker, så et opphold på en uke og en liten, men langvarig blødning i to uker til som jeg regnet med var en mens. Etter det har jeg ikke hatt mensen. Tok en test da neste mens skulle ha dukket opp, men den var negativ. Nå er det ca seks uker siden første dag i forrige mens (hvis det nå var det det var). Murring i korsryggen de siste dagene, og kraftige menssmerter i dag, men ingen mens dukker opp... Men jeg har ikke vært kvalm i det hele tatt, slik jeg var forrige gang jeg ble gravid. Så tør jeg håpe på at jeg er gravid igjen? Er på jobbreise noen dager, så jeg har ikke lyst å teste før jeg kommer hjem igjen til helgen. Om denne testen også er negativ blir det vel en tur til legen for å finne ut hvorfor mensen ikke dukker opp... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/257154-gravid-ikke-gravid-hvem-vet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.