Gå til innhold

Vær så snill hjelp meg med avgjørelsen...

Anbefalte innlegg

Gjest spirrevippen

Hei dere, jeg begynte å jobbe på et sosialkontor for to måneder siden. Da hadde jeg kun en 50% stilling, men har nå fått tilbud om 100% - og fast tilogmed!!

Min vanskelige avgjørelse er om vi kan begynne å prøve bli gravide nå? På den ene side har jeg jo vært her i 2 måneder allerede, på den anne side har jeg liksom fått "ny" jobb, da...Og det er kanskje ikke så pop å komme om tre måneder og si jeg er gravid? Er klar over at ting kan ta tid, men gynekologen min har påvist at jeg er veldig fruktbar...flere egg i slengen og slikt. Så her KAN det jo gå fort...

Huff, dette er vanskelig. Vi har så lyst på en liten nurk, men jeg syns kanskje det er for tidlig å prøve. Redd for å bli uglesett av de andre...

Kan dere hjelpe meg i avgjørelsen? mannen min mener "kjør på", og det til tross for at hans arbeidsmoral er minst 90 ganger høyere enn min ;)

Fortsetter under...

Hvis de ønsker å gi deg fast 100% stilling er jo det et langsiktig valg de tar. De kalkulerer nok med at det kan bli fødselspermisjoner i fremtiden, så når disse permisjonene kommer har sikkert ikke allverden å si.

Hvis dere ønsker barn nå, syns jeg dere skal "go for it", og ikke vente til det rette tidspunkt for arbeidsgiver, for det eksisterer ikke.

Lykke til!

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...