Gjest Gammel før tiden...? Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 "Poster dette på dette forumet istedet for åpent forum" Jeg er i begynnelsen av 40-årene og har de siste seks årene vært mye syk. Noe på grunn av livskriser utløst av tragisk dødsfall i nærmeste familie, samt familiekonflikter og samlivsbrudd. Det hele toppet seg med plager etter bilulykke, og jeg er i dag uføretrygdet. Jeg har i tillegg til kronisk hodepine, lenge hatt symptomer på lavt stoffskifte, men blodverdiene er i normalområdet; TSH 13, og FT4 2,6. Om jeg tidligere har følt meg frossen, så har jeg den siste mnd vært konstant frossen på føttene. Jeg er som en istapp helt opp til knærne. Er i tillegg veldig sliten, bare å bevege seg er et ork. Ettersom jeg ikke har lavt stoffskifte, så lurer jeg på om mine symptomer kan være en pekepinn på at jeg har kommet i tidlig overgangsalder. Kan i tilfelle overgangsalderen bli framskyndet pågrunn av svært belastende påkjenninger psykisk og fysisk? Hvilke blodprøver tar en for å undersøke om en har kommet i overgangsalderen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/257239-overgangsalder/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.