Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er ei nygift jente på 27 år som nå prøver å bli gravid, men jeg er veldig usikker til hva jeg kommer til å gjøre hvis jeg blir gravid fordi jeg vil ikke føde vanlig! Jeg vil ha keisersnitt, og hvis jeg ikke blir lovet det vil jeg ikke bli/ være gravid! Jeg blir helt rar av å gå rundt å tenke på dette, ettersom vi nå driver å prøver å bli gravide, og jeg tror jeg saboterer våre planer bevist fordi jeg ikke vet om jeg får keisersnitt. Er det mulig for meg å vite om jeg får keisersnitt før jeg blir gravid? Hvordan går jeg frem for å få det til?? Håper du kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257249-m%C3%A5-f%C3%A5-keisersnitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

Fødselsangst blir somregel tatt svært alvorlig av helsevesenet.

Jeg foreslår at du tar kontakt med helsesenteret der du bor og ber om en samtale med jordmor - eller en tilsvarende samtale med legen din.

Jeg tror en jordmor ville være det beste, for de jobber med fødende kvinner hele tiden.

Er det noen spesiell grunn til at du er redd for å føde på vanlig måte?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...