Gå til innhold

Hoster meg ihjel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hoster og hoster hele tida og får aldri slappe av. Stemmebåndene mine er helt ødelagte og jeg har mistet stemmen pga all hostingen.I tillegg gjør det dritvondt å svelge.

Vært hos legen og de sier det er virus.

Prøvd noskapin , slimløsende , og smertestillende og jeg blir gal.

er det noen som har noe råd om hva jeg kan gjøre for å slutte å hoste så mye?

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Drikk varm te.

Når du ligger, så ligg med hodet høyt. Feks plasser bok under sengebeina i hodehenden.

Hold deg varm på føttene.

God bedring.

Skrevet

Hostesaft uten resept er bare sløsing med penger, dessverre. Skal du ha noe som faktisk demper hostingen, må du få deg en resept på Cosylan. Den inneholder morfin som "lammer" refleksen i hjernen som gjør at du hoster (og det gjør ikke hostesafter du får kjøpt uten resept). Er det skikkelig gale, syns jeg du kan gå å forhøre deg med legen om du kan få en slik. Da får du ihvertfall slappet litt av, istedenfor å pådra deg hodeverk av all hostingen ;)

Skrevet

Yoghurt er bakterie og virus hemmende.

Noen har tidligere anbefalt å drikke buljong for å dempe hoste. God bedring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...