Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Psykopatiske trekk

Hei,

Tirsdag 05.12.2006, hadde dagbladet en artikkel hvor de skrev at psykopater har hjernefeil(http://www.dagbladet.no/dinside/2006/12/05/485106.html). I nettartikkelen hadde de en Psykopatisjekklista(PCL) hvor det er 20 kjennetegn for en psykopat. Jeg er en gutt(!) på 29 år som alltid har følt seg litt utenom. Jeg klarer meg bra her i livet men det murrer alltid baki der at noe er ikke helt som det skal være. Jeg føler meg ofte veldig veldig ensom. Til tross for at jeg er en godt likt og har ikke noe problem å treffe nye mennensker. Med stor sikkerthet kan jeg si at jeg kunne nok skrevet mange sider, men la oss gjøre dette kort og enkelt. Jeg kjeder meg og er ensom, selv om det er mange personer rundt meg. Jeg tok PCL og scoret 31 poeng. Jeg har aldri vært i kontakt med påtalemyndighetene, så da vet du hvor jeg ikke fikk full score :-) Da jeg leste artikkelen ble jeg nesten berolighet, for det er dèt som er årsaken. I ettertid ble jeg noe bekymret men kanskje er det noe man kan ta tak i her eller bør jeg ikke legge noe særlig vekt på denne poengsummen? Har jo ikke relevant utdannelse for denne testen men noe sier jeg at kanskje kanskje.. På forhånd takk!

- Alex7

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257368-hei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...