Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, dere som har forsøkt assistert befruktning, hvor og hvordan skal de sprøytene settes? Legen sa i side"flesket" på magen (men viste det ikke særlig godt), min venninne sier jeg kan sette den i låret. Jeg må gjøre dette alene i helgen, og håper å slippe å gå på apoteket for å høre om dette.

Kan noe gå galt? jeg mener, kan man treffe noe som ikke bør treffes?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257413-spr%C3%B8yter-ovitrelle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Franca

har nettopp vært igjenom det samme,men er litt lenger i prossen!Jeg satte mine sprøyter i magen!Det skal hvere med bruksanvisning med puregon pen!og der står det bra beskrivelse!Jeg holdt den opptrekte pennen i høyre hånd og tok tak i "flesket"med venstre og stakk inn! Jeg var litt redd i begynnelsen men det gikk seg til etter hvert!Er ikke lett å beskrive det sånn med ord! Jeg ønkser

deg lykke til!:) elsemarg

Hei Franca

har nettopp vært igjenom det samme,men er litt lenger i prossen!Jeg satte mine sprøyter i magen!Det skal hvere med bruksanvisning med puregon pen!og der står det bra beskrivelse!Jeg holdt den opptrekte pennen i høyre hånd og tok tak i "flesket"med venstre og stakk inn! Jeg var litt redd i begynnelsen men det gikk seg til etter hvert!Er ikke lett å beskrive det sånn med ord! Jeg ønkser

deg lykke til!:) elsemarg

Takkk for svar, det gikk greit i magen, ikke så ekkelt som jeg trodde. Men jeg måtte ut og kjøpe engangssprøyter på døgnåpent apotek søndag kveld, det var litt spesielt.

Ser du allerede har fått det til, men ville bare komme med et lite tips på veien.

Sprøytene skal jo ligge i kjøleskap, men om lar nålene ligge i romtemperatur merker du knapt noe til stikkene. Jeg syns det sved litt om nålen var kald.

Lykke til videre med prosessen, håper dere lykkes!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...