to-englers-mamma Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hei Er en mamma på 25 år med en datter på 6 og en sønn på 1 år. Er hjemmeverende og har tatt til meg en gutt til på et år, som dagmamma. Koser meg hjemme med de to små, men sliter verre med eldstejenta. Hun driver meg til vanvidd til tider. Trassen har tatt litt overhånd. Ikke vet jeg om dette har med problemet å gjøre, men jeg har det vondt fysisk. Kroppen min verker. Begge knerne mine og en ankel er vonde, og har en deffus smerte i hele meg. Vet ikke helt hvor det kommer fra, men skriker til bare noen prikker i armen min. Er sliten og orker ikke gjøre så mye. Så huset ser deretter ut. Tør ikke si så mye til mine nærmeste, fordi jeg vet at de ikke liker klageing og syting.. Prøvde å få legetime idag men ingenting var ledig før en uke ut i nyåret. Er slitsomt dette. Knerne blir verre og verre og jeg har hatt det noen uker nå. Noen som opplever det samme? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/257414-sliten-og-vondt-i-kroppen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.