Gå til innhold

Gjøre noe for å glede de på jobben?

Anbefalte innlegg

Gjest dusteguri
Skrevet

Er helt ny i jobb og blitt godt mottatt. En person jeg ikke liker der, men pytt.

Vurderer nå gi en blomst til alle eller et lite kort, der jeg skriver noe om at jeg ser frem til å jobbe med dem og poengterer noe fint ved hver person...

Er dette bare dumt? For meg blir det liksom en takk, samtidig som jeg sier at jeg håper dette vil gå bra videre :) Hva syns dere?

Gjest *tenker*-litt uenig
Skrevet

Jeg ville nå heller gitt en fruktkurv eller en skål twist på fellesen.

Gjest furumål
Skrevet

Synes det høres litt vel tante guri på 65 ut jeg, men hver sin smak. Jeg hadde stusset hvis noen gjorde slikt her på jobben. Vis det heller på andre måter. Men mulig det passer der da, hvis alle er passelige tantete liksom?

Skrevet

Jeg ville nok undret litt på hva som lå bak dersom en nyansatt gjorde så mye utav ting som du sier du vil gjøre.

Ta det litt easy heller, og ta evt. med noe felles som frukt, konfekt eller blomster dersom du ikke føler det er nok å være omgjengelig, blid og positiv - og hyggelig mot de som jobber der. :-)

Skrevet

Hadde ikke jeg villet gjort, de kan kanskje tro det er noe bak det.

Gjest Humlepungen
Skrevet

Det er ikke dumt, men muligens noe overdrevent? Hadde en ny gjort dette på min jobb hadde jeg tenkt at den personen var ganske desperat etter å bli likt.

Bare vær deg selv. Det går helt sikkert bra. Du høres ut som en omtenksom og fin person for meg i hvert fall.

Heller finn på noe kos rett før dere skal ha juleferie? Ta med hjemmelagede pepperkaker eller lignende. Det virker mer naturlig enn om du kommer med blomster og kort nå.

Gjest Elextra
Skrevet

Synes det virker litt svulstig.

Om du gjerne vil gi noe, ville jeg heller kjøpt én blomst til alle som man kunne ha i fellesarealene med et kort der du takker for at du er så varmt mottatt.

kakki1365380609
Skrevet

Jeg hadde nok heller bakt en kake og takket generelt for en fin mottakelse med et par ord i lunsjen eller noe.

Skrevet

Det synes jeg er litt i overkant.

Jeg hadde ei venninne som var veldig sånn, og det gjorde mange ganske beklemte.

Gjør heller som andre foreslår her; kjøp noe frukt eller sjokkis eller bak ei kake til alle felles.

Skrevet

Jeg ville kanskje heller kjøpt en fruktkurv, mat måltid eller noe som dere kunne nyte sammen. Men ja det er fint å gi noe, bare det ikke blir for ekstremt kanskje? Flott at du trives i jobben!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...