Gå til innhold

Hva slags blødning er dette, da...? *sukk*

Anbefalte innlegg

Gjest masende og spørrende Hope

Vet jeg skriver mye innlegg her nå, men så er jeg fryktelig nysgjerrig på ting også, da...

Kan noen hjelpe...Er litt usikker her nå, på hva som skjer "der nede" hos meg...

Har sluttet på pillen og alt det der..og i gang med min vanlige mens. Mensen var ferdig for ca 1 uke siden nå...og jeg venter grunnen eggløsning om enda 1 uke...Men idag har jeg fått en liten blødning. Litt sånn rosa-rødt friskt blod. Ikke mye..ikke mens, liksom.

Er det dette som kalles mellomblødning? Eller er det mensen som er på tur siden jeg har brukt piller lenge? Hmm....

uansett kan det vel ikke være graviditet, for da må jo eggløsning ha kommet i løpet av de siste 7 dagene - og det var jo vel kjappt etter en mens...Sukk.dette var litt ekkelt...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257438-hva-slags-bl%C3%B8dning-er-dette-da-sukk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...