Gjest Sliten og lei meg.. Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg aner ikke om dette bør på samliv eller seksualliv, men velger å legge det her. Jeg er en gift kvinne på over 40 år, og har vært samboer/gift i 14 år. Mannen driver eget firma og jobber mye. Han legger seg skjeldent før kl er rundt 02 om natten, og som legger han seg samtidig med meg - er han for trett for sex. Slik har det vært i flere år. Sist vi hadde sex, var i august... Vi har prøvd familierådgivning, men alt hun fokuserte på, var hvor trett mannen min var. Jeg har helt sluttet å forvente den type nærhet fra han, og merker at det gjør mye med mine følelser. Det gjør mye med mine følelser i det daglige, men mest med mine følelser ovenfor han. Jeg savner desperat sex, nærhet og kropskontakt. Jeg er så underernært på det at det gjør helt vondt. Jeg har sluttet å gå ut, da jeg rett og slett ikke tørr det. Bare noen viser meg oppmerksomhet er jeg solgt. Jeg selv synes det er tragisk. I mange år har jeg prøvd å snakke med mannen min, og forklart han hvordan jeg har det. Og at jeg savner han. Men jobben går forann alt. Vi har en god økonomi og et flott hus. Jeg vil selge alt for at han skal jobbe mindre. Han vil låne mere for å kjøpe en større og flottere bil. Jeg sier nei. Han vil fryse gjelden for å kjøpe leilighet i utlandet, jeg sier nei... Vi har barn, og de forguder sin far. For mellom 16.00 og 19.30 er han pappa 100% All jobbingen hans går utover oss, og det går utover han. I helgene ligger han ofte med migrene, så typiske familieting gjør jeg ofte alene med barna. Jeg føler mer og mer på at dette ikke er noe liv for meg, men jeg har ikke lyst til å bryte opp heller. Og ikke får jeg han til å skjønne alvoret i dette. Nå er jeg så frustrert og så lei, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg selv tror at alt blir bedre bare vi begynner å ha sex mer regelmessig, og jeg er klar for det stort sett hver eneste kveld. (Rimelig stusselig når du ligger der alene...) Han mener alt det andre må på plass før han får mere lyst og overskudd. Men hvordan skal vi få det til? Han er jo aldri der. Han vil ikke engang gå ut å spise middag med meg, av "frykt" for at jeg da vil forvente mere. Jeg føler meg som en mann i dette forholdet, og den rollen vil jeg ikke ha. Jeg vil være en kvinne som blir begjæret av sin mann. Ikke en som blir avvist hele tiden. Dette er heller ikke et tema som jeg diskutere med noen, for hvem vil vel si at mannen ikke orker å ha sex med en? problemstillingen er for meg helt feil, og det gjør meg enda mer frustrert. Jeg trenger desperat råd og synspunkter her. Tusen takk for at du gadd lese så langt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/257502-n%C3%A5r-han-ikke-orker-sex/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke signatur Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Dere må sette dere ned og prate sammen, og dersom han ikke er interessert i å gjøre en innsats så må du tenke over om du vil ha det slik. Kan han arbeide mindre; altså ha kortere dager slik at han får mer overskudd? Jeg er selv fortvilet siden min mann ikke ønsker sex så titt. Vi skulle gjøre noe i kveld siden det er 7 uker siden, men tv-en er visst mer spennende..... Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/257502-n%C3%A5r-han-ikke-orker-sex/#findComment-2047434 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pjusken Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hei, mulig jeg feiltolker nå men det virker som om dere er inne i en vond sirkel. Hvor ingen egentlig tør å gjøre noe eller kreve noe, i frykt for hva den andre forventer. Da slår det meg - hva med å inngå avtaler? F.eks. kan du inngå en avtale med din mann at dere skal ut å spise og ha det romantisk og alt det der, men det skal IKKE lede til sex. Da får han presset av seg, dere kommer kanskje hverandre nærmere ved å ha en hyggelig kveld. Fortsett å inngå avtaler frem til ting skjer mer naturlig. Mulig det er helt på vidda men.... Jeg hadde ett vennepar hvor han hadde større sex-behov enn henne. De inngikk en avtale om at det aldri skulle gå mer enn x dager mellom de hadde sex. Det fungerte kjempebra for de, for da maste ikke han mellom de dagene og hun fikk roen på seg til å bli "klar". Lykke til uansett! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/257502-n%C3%A5r-han-ikke-orker-sex/#findComment-2047965 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en annen gang.. Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Først, en trøsteklem til deg! Jeg har vært i eksakt samme situasjon som deg. Hvert gift, to barn, flott hus, alt tilsynelatende bra..MEN han har overhode ikke vært interessert i sex.. Sist vi hadde sex var for 1,5 år siden.. Vi har pratet, og pratet, og pratet i over 10 år, men det fører ikke frem. Dette har for oss nå ført til at vi har tatt ut seperasjon. For meg er sex og nærhet en viktig del av et samliv, og når man ikke får det føler man seg ganske så ensom, og ikke minst lite attraktiv. Det er noe som heter å være ensom i tosomheten, og det føler jeg at jeg har vært. Jeg har imidlertid funnet ut at det er bedre å være ensom alene..., så får tiden vise om jeg har rett. Det var vel ikke akkurat dette svaret du ønsket deg, men det gir deg i alle fall en pekepinn om at vi er flere som er i samme situasjon... Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/257502-n%C3%A5r-han-ikke-orker-sex/#findComment-2048061 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke signatur Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Først, en trøsteklem til deg! Jeg har vært i eksakt samme situasjon som deg. Hvert gift, to barn, flott hus, alt tilsynelatende bra..MEN han har overhode ikke vært interessert i sex.. Sist vi hadde sex var for 1,5 år siden.. Vi har pratet, og pratet, og pratet i over 10 år, men det fører ikke frem. Dette har for oss nå ført til at vi har tatt ut seperasjon. For meg er sex og nærhet en viktig del av et samliv, og når man ikke får det føler man seg ganske så ensom, og ikke minst lite attraktiv. Det er noe som heter å være ensom i tosomheten, og det føler jeg at jeg har vært. Jeg har imidlertid funnet ut at det er bedre å være ensom alene..., så får tiden vise om jeg har rett. Det var vel ikke akkurat dette svaret du ønsket deg, men det gir deg i alle fall en pekepinn om at vi er flere som er i samme situasjon... Klem fra Jeg lurer på om det er meg om x år. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/257502-n%C3%A5r-han-ikke-orker-sex/#findComment-2049444 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.