Gå til innhold

Par der en pendler, hjelp

Anbefalte innlegg

Gjest ChristianeM

Holder på å gå inn i et forhold der han kan komme til å måtte begynne å reise mye med jobben.

I utgangspungtet er jeg veldig glad for dette, da får jeg "fri" for han (føler meg lett kvelt) og får tid til egnen pleie, venner og familie.

Samtidig vet jeg at mange par der den ene reiser mye sliter. Det er ikke snakk om turnus men da jobben trenger det, det ser ut til å bli en del til utlandet og i varierende lengder.

Det at det virker så ustabilt og varierende tror jeg kan bli vanskelig å forholde seg til.

Jeg blir lett litt sjalu, men ikke sykelig. Han er god venn med jentene og de betror seg lett til han, samtidig vet jeg at han er til å stole på.

Noen som kan fortelle om sine erfaringer med en som er mye borte, hvikle problemer dere møtte på og hvordan dere løste det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257510-par-der-en-pendler-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min erfaring er at en type som er mye borte, og som i tillegg har det berømte "glimte i øyet", fort kan ramle bori en mus eller to på veien, selv om det ikke var med hensikt. Såkalte "festpiker" eller "gledespiker" er det mange av, og dette er egenlig ganske skummelt. En venn av meg fikk gonnorre en gang, uten en gang selv å være klar over at han videreførte denne smiten til samboeren. Hvis jeg hadde vært deg, ville jeg vært skeptisk. Men prøver ikke å skape noe panikk her, altså. Koz :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...