Gå til innhold

Hva skjer a??

Anbefalte innlegg

trenger hjelp nå!

Har datet en mann nå i godt og vel 2 mnd. Sist helg hadde vi det så utrolig fint sammen- vanvittig god sex!

Han har hele tiden sagt at han ikke har vært klar for noe forhold, men vi har nytt hverandre seksuelt. Det har fungert bra for begge to.

Sist helg sier han da vi startet en het elskov- at dette er farlig! Det blir følelser av dette... Etter det har kontakten blitt noe mer laber.

Skal jeg tolke det som et tegn på at han begynner å få følelser som han strengt tatt ikke er klar for å kjenne på? Eller skal jeg ta det som et tegn på at han ikke vil mer?

Litt vanskelig å spørre rett ut, men tar gjerne imot råd...

Jeg kjenner i allefall på en deilig hjertebank, og en gryende forelskelse... Men jeg får meg ikke til å si det til ham. Er redd jeg skal skyve ham unna...

Hjelp! Please!?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257511-hva-skjer-a/
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Skal jeg tolke det som et tegn på at han begynner å få følelser som han strengt tatt ikke er klar for å kjenne på? Eller skal jeg ta det som et tegn på at han ikke vil mer?"

-Jeg ville tolket det som at han begynner å få følelser for deg, men at han ikke er klar for et fast forhold.

Derfor velger han å ha litt avstand.

Men jeg ville ha tatt en prat med han, fremfor å leve med denne usikkerheten. Du taper jo ingenting på det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257511-hva-skjer-a/#findComment-2050144
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...