Gjest kanskje allikevel...? Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hei. Det spørsmålet er i utgangspunktet til de som hadde mensen de første månadene av graviditeten, men jeg er takknemlig for alle svar. Har hørt en del om kvinner som var gravide og hadde mens allikevel, kjenner ingen personlig men en av historiene kom fra jente som jeg virkelig kan stole på. Og så leste jeg et innlegg her på DOL for noen dager siden om noen som testet positivt helt uforventet og egentlig tilfeldig på fest , hun hadde mens hun og. Altså saken er sånn at vi prøver å bli gravide i snart et halvt år, uten lykke dessverre. Denne pp har vi gjort absolutt alt "etter boken", jeg vet nøyaktig når jeg hadde EL og drakk grapejuice til og med, så vi håpet virkelig at det skulle klaffe. Men nei, mensen kom presis, nesten nøyaktig til minutt..( så skuffet jeg var. Og så leste jeg her om hun som testet positivt til tross mens, og begynte å lure. Jeg har testet negativt sist noen timer før mens , det var morgenurin da og CB test. Har ingen symptomer på at jeg kan være gravid, litt mensmurringer, men jeg har jo mens så dette kan ikke telles da. Vet at det er virkelig dumt å tenke sånn, men hvis det finnes det minste mulighet... kan jeg være gravid allikevel? Dere som opplevde mens og var gravide allikevel, hvordan fant dere ut dette ? Når testet dere positivt? Blir svært takknemlig for alle svar.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/257579-hvordan-kom-dere-p%C3%A5-at-dere-var-gravide/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumitrollet Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Det er vel ikke annet å gjøre enn å ta tiden til hjelp og evt teste en gang til om noen dager? Det er vel veldig lite som tyder på at du er gravid, men det skader jo ikke å sjekke? De som har "mens" under graviditet har vel som regel noen mer eller mindre regelmessige blødninger som de forveksler med mens? De tilfellene jeg har hørt om er svært unge jenter som antakelig har forsøkt å fortrenge at de var gravide. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/257579-hvordan-kom-dere-p%C3%A5-at-dere-var-gravide/#findComment-2053452 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.