Gå til innhold

Blør etter fingring

Anbefalte innlegg

Er ei jente på 17 år. Jeg ble fingra av en fyr. Det foregikk vel litt hardt for seg. Jeg fikk orgasme. På morgenen så jeg at jeg blødde ganske mye, og var veldig øm. Kjønnsleppene mine var veldig mye større enn jeg har opplevd før, og det tok kanskje 14 timer til de var i normal størrelse.. Ømheten ble bedre utover dagen. Men jeg fortsatte å blø, og det svei ganske å tisse, og det kom blod med også.

Jeg har aldri hatt det sånn før, hverken etter et samleie eller bare fingring.. Lurer på hvorfor det ble sånn? Kan han ha hatt litt negler, så jeg har fått en rift eller noe? Og hvorfor tok det så lang tid før kjønnsleppene var normale igjen, og veldig ømme?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257748-bl%C3%B8r-etter-fingring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis ikke du fikk mensen så har han sannsynligvis hatt en del for lange negler og har laget en rifte eller fler.

Det må ha foregått ganske heftig for å blø så ille etterpå!

Hevelsen på kjønnet ditt er som når vi får hevelser andre steder, det kan ta sin tid før hevelsen går ned.

Lær deg å si ifra jente, har for meg at du ikke kan ha syntes det var like deilig hele tiden med en slik "behandling".

Lær deg for fremtiden å si i fra når det går for hardt for seg, når det skjer noe du ikke liker, når ting er bra ol.

Nei, det har jeg ikke..

Jeg tror det er jomfruhinna di som er gått, delvis eller helt. Hevelsen kommer av at du har fått "kjørt" deg skikkelig, på en måte som musa di ikke er vant til. Dette er ikke farlig, og helt naturlig. At du fikk orgasme er vel og bra. Stå på, sweet 17!

Gjest jejejeje

Jeg tror det er jomfruhinna di som er gått, delvis eller helt. Hevelsen kommer av at du har fått "kjørt" deg skikkelig, på en måte som musa di ikke er vant til. Dette er ikke farlig, og helt naturlig. At du fikk orgasme er vel og bra. Stå på, sweet 17!

men den gikk for et par år siden, og har hatt noen partnere.. har aldri skjedd etter samleier eller noe..

Annonse

Gro Isachsen, Sexolog

Det virker som om du har blitt utsatt for virkelig hardhendt behandling og at huden og kanskje også slimhinnene i kjønnet ditt har fått så mye "juling" at de har hovnet opp. Slik hevelse består blant annet av fylte blodkar som ikke går ned før det har gått en stund.

Du må be ham være mer forsiktig om det gjør vondt å ha sex, enten årsaken er at han fingerer for hardt eller er for brutal under samleiet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...