Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Jeg har en ting jeg lurer på. En kollega av meg som er ung og noe sexfiksert mener i fullt alvor at man ikke skal ha sex når barna er våkne. At de kan bli redde av det. Vi venter enten til de har sovna for da kan vi ha sex på sofaen, men når eldstemann er 11-år er jo det bare mulig i helgene. Ellers låser vi døra til soverommet og sier at vi sorterer sokkeskuffene.De skjønner jo hva som foregår da..

Har neon meninger om dette, samt lyder. Jeg kan vekke hva og hvem som helst.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257806-sex-med-barn-i-huset/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 185
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ylvali1365381015

46

• mumitrollet

19

• amber sun

12

• 4barns mor-77

12

ylvali1365381015

jeg synes det er på kanten å trekke seg unna bak en låst dør og være utilgjengelig i utgangspunktet med barn i huset.

Enda mer rart blir det dersom dette er på dagtid, mens barna fremdelse er oppe. Og desto merkeligere blir det å ha sex og lage brunstlyder med barna på andre siden av veggen...

;-P

Herlighet, det hadde ikke jeg fått til, rett og slett.

Ikke koblet av og konsentrert meg, nytt eller oppnådd orgasme. Jeg er vant til å spre oppmerksomheten tynt utover med barna rundt meg, og så lenge de er oppe, har jeg dem alltid i bakhodet, hva de enn gjør.

Hva mine barn måtte tenkt og følt dersom mamma og pappa ga beskjed om at de skulle være på rommet og ikke måtte forstyrres, og attpåtil låst døra, vet jeg ikke... Men jeg tror de ville stusset veldig over slik oppførsel, kanskje følt seg avvist, utrygge?

Dette blir spekulasjoner, men jeg antar at dersom de til overmål ante hva som foregikk under "sokkesorteringen", ville det vært en flau og ekkel affære, både for dem og oss.

De fleste har problemer med å tenke tanken på egne foreldre i full pulings. Jeg vil ikke dytte slike indre bilder på barna mine heller.

Tror jeg selv ville blitt forbanna og ille berørt dersom foreldrene mine drev å snikknullet på lyse dagen mens jeg var våken og kunne høre lyder. Jeg ville følt meg invadert.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257806-sex-med-barn-i-huset/#findComment-2050740
Del på andre sider

jeg synes det er på kanten å trekke seg unna bak en låst dør og være utilgjengelig i utgangspunktet med barn i huset.

Enda mer rart blir det dersom dette er på dagtid, mens barna fremdelse er oppe. Og desto merkeligere blir det å ha sex og lage brunstlyder med barna på andre siden av veggen...

;-P

Ikke koblet av og konsentrert meg, nytt eller oppnådd orgasme. Jeg er vant til å spre oppmerksomheten tynt utover med barna rundt meg, og så lenge de er oppe, har jeg dem alltid i bakhodet, hva de enn gjør.

Hva mine barn måtte tenkt og følt dersom mamma og pappa ga beskjed om at de skulle være på rommet og ikke måtte forstyrres, og attpåtil låst døra, vet jeg ikke... Men jeg tror de ville stusset veldig over slik oppførsel, kanskje følt seg avvist, utrygge?

Dette blir spekulasjoner, men jeg antar at dersom de til overmål ante hva som foregikk under "sokkesorteringen", ville det vært en flau og ekkel affære, både for dem og oss.

De fleste har problemer med å tenke tanken på egne foreldre i full pulings. Jeg vil ikke dytte slike indre bilder på barna mine heller.

Tror jeg selv ville blitt forbanna og ille berørt dersom foreldrene mine drev å snikknullet på lyse dagen mens jeg var våken og kunne høre lyder. Jeg ville følt meg invadert.

Jo, jeg sier jo ikke til ungene at nå låser vi døra..for å sortere sokkeskuffen. Jeg skrev det nok litt feil.

Ungene er jo i gamle nok til å passe seg selv så de er ofte rundt å leker. Og jeg blir heller ikke så veldig kåt når ungene løper rundt i huset akkurat.

Det med å låse døra har vel helst skjedd når de er ute å leker i nabolaget, eller i en annen etasje. Jeg klarer jo å være stille da, men det er ikke lett på ferier og sånn. Sex på campingplass er en utfordring. Det jeg lurer på er hvordan folk løser det problemet, spesielt de som tror man må ha sex flere gange r om dagen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257806-sex-med-barn-i-huset/#findComment-2050749
Del på andre sider

Gjest ikke egoist

;-P

Barn krever også å få være i fre på rommet. Er det en umulig tanke at foreldre og kan be om å få være alene på rommet en liten ettermiddags stund. man kan nok ikke utøve de mest høylytte lyster da, men en varm go hyrdestund må vell gå ann. tror ikke barn har vondt av å vite at mor og far både trenger tid for seg selv en liten sund og at de trenger kos fra hverandre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257806-sex-med-barn-i-huset/#findComment-2050755
Del på andre sider

tzatziki1365380058

;-P

Enig!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257806-sex-med-barn-i-huset/#findComment-2050759
Del på andre sider

ylvali1365381015

Jo, jeg sier jo ikke til ungene at nå låser vi døra..for å sortere sokkeskuffen. Jeg skrev det nok litt feil.

Ungene er jo i gamle nok til å passe seg selv så de er ofte rundt å leker. Og jeg blir heller ikke så veldig kåt når ungene løper rundt i huset akkurat.

Det med å låse døra har vel helst skjedd når de er ute å leker i nabolaget, eller i en annen etasje. Jeg klarer jo å være stille da, men det er ikke lett på ferier og sånn. Sex på campingplass er en utfordring. Det jeg lurer på er hvordan folk løser det problemet, spesielt de som tror man må ha sex flere gange r om dagen.

Løsningen er for oss såre enkel:

Under slike forhold avstår vi fra sex. Vi klarer da det, voksne mennesker?!

Vi liker å boltre oss skikkelig, ikke ligge stille og forknytt og tenke på om noen kommer på døra snart... ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257806-sex-med-barn-i-huset/#findComment-2050761
Del på andre sider

Annonse

Hehe i det ene innlegget her inne sier du at du ikke er så frigjort mens her sier du at dere kan fort finne på å ha sex midt på dagen mens barna er hjemme og nærmest forteller det til din 11 åring (jmf "han skjønner jo hva som foregår").

Jeg hadde blitt skikkelig brydd hvis jeg var 11 og hørte foreldrene mine ha sex, der mamma stønnet og bråkte.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257806-sex-med-barn-i-huset/#findComment-2050764
Del på andre sider

ylvali1365381015

Barn krever også å få være i fre på rommet. Er det en umulig tanke at foreldre og kan be om å få være alene på rommet en liten ettermiddags stund. man kan nok ikke utøve de mest høylytte lyster da, men en varm go hyrdestund må vell gå ann. tror ikke barn har vondt av å vite at mor og far både trenger tid for seg selv en liten sund og at de trenger kos fra hverandre.

Nei, kanskje ikke?

Men det er stor forskjell på en kvarters dupp i sofaen og "en deilig og varm hyrdestund" på soverommet, bak en lukket ( og låst)dør!

For meg er det andre grunner til at jeg må melde meg ut eller kreve at barna skal la meg i fred. Er jeg så sliten at jeg må legge meg nedpå eller vil lese litt i avisa, er jo det helt greit...

Det jeg reagerte på var at voksne stengte seg inne på rommet for å ha sex i fred.

Det synes jeg er å kreve for mye av barna og for lite av seg selv. Man er da ikke fullstendig underlagt sine fysiske behov heller?

Man kan da bare vente til barna er i seng? Eller til det passer bedre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257806-sex-med-barn-i-huset/#findComment-2050769
Del på andre sider

Hehe i det ene innlegget her inne sier du at du ikke er så frigjort mens her sier du at dere kan fort finne på å ha sex midt på dagen mens barna er hjemme og nærmest forteller det til din 11 åring (jmf "han skjønner jo hva som foregår").

Jeg hadde blitt skikkelig brydd hvis jeg var 11 og hørte foreldrene mine ha sex, der mamma stønnet og bråkte.

uff jeg har forskrevet meg skikkelig. prøver jo å unngå at unga oppdager at vi har sex. tror nok aldri de helt har skjønt hva som foregår. det er forøvrig normalt å kose hjemme hos oss. vi sover uten pysj og barna kommer gjerne i senga (ikke han på 11 da) for å kose. så at mamma og pappa koser er jo ikke så veldig rart.

hvorfor tror du at jeg ikke er særlig frigjort?? jeg har vel derimot postulert at den yngre garde faktisk ikke er så frigjorte. jeg er gammel jeg, så gammel at jeg ikke brukte bh før jeg fikk mitt 2.barn.

Dessuten syns jeg sex er gøy.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257806-sex-med-barn-i-huset/#findComment-2050777
Del på andre sider

;-P

Foreldrene mine la seg middagshvil, de, eller badet sammen. Bak låst dør.

Eneste traumet jeg evt kan skryte på meg, var at det selvfølgelig var gørr kjedelig å klare seg på egenhånd til de var ferdige med å "hvile" eller "bade". Kan ikke si jeg føler meg så veldig traumatisert.

Nå skal det sies at det foregikk uten skrik og skrål :o) Kan bare huske èn gang at jeg våknet om natta (hadde rom vegg i vegg) av at mamma lagde lyd. Men ble ikke spesielt nervøs av det heller.

Mulig jeg var et usannsynlig dumt og lettlurt barn :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257806-sex-med-barn-i-huset/#findComment-2050780
Del på andre sider

ylvali1365381015

Foreldrene mine la seg middagshvil, de, eller badet sammen. Bak låst dør.

Eneste traumet jeg evt kan skryte på meg, var at det selvfølgelig var gørr kjedelig å klare seg på egenhånd til de var ferdige med å "hvile" eller "bade". Kan ikke si jeg føler meg så veldig traumatisert.

Nå skal det sies at det foregikk uten skrik og skrål :o) Kan bare huske èn gang at jeg våknet om natta (hadde rom vegg i vegg) av at mamma lagde lyd. Men ble ikke spesielt nervøs av det heller.

Mulig jeg var et usannsynlig dumt og lettlurt barn :o)

Så dum! Og så lettlurt!! ;-)

Neida, de fleste barn (iallefall under 13) ville kanskje ikke forestille seg at det var puling foreldrene drev med, ikke i helsike heller!! Det er jo slikt spennende griseri de kan smuglese om i blader etc.? ;-)

Jeg tror ikke det er snakk om traumer for de fleste barn. Bare ubehag, avvisning, kjedsomhet... Kanskje ville noen også føle litt skam eller sinne? Det ville iallefall jeg gjort dersom jeg mistenkte mamma og pappa for slikt...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257806-sex-med-barn-i-huset/#findComment-2050785
Del på andre sider

uff jeg har forskrevet meg skikkelig. prøver jo å unngå at unga oppdager at vi har sex. tror nok aldri de helt har skjønt hva som foregår. det er forøvrig normalt å kose hjemme hos oss. vi sover uten pysj og barna kommer gjerne i senga (ikke han på 11 da) for å kose. så at mamma og pappa koser er jo ikke så veldig rart.

hvorfor tror du at jeg ikke er særlig frigjort?? jeg har vel derimot postulert at den yngre garde faktisk ikke er så frigjorte. jeg er gammel jeg, så gammel at jeg ikke brukte bh før jeg fikk mitt 2.barn.

Dessuten syns jeg sex er gøy.

"Dessuten syns jeg sex er gøy."

Akkurat det synes vel de aller fleste ;)

Hva Bh hadde med denne diskusjonen skjønte jeg ikke helt. Uansett skriver du et annet sted at du er 41, hvis jeg ikke tar helt feil? Da er du jo ikke gammel.

Grunnen til at jeg sa det med frigjort var at i barberingstråden skriver du "barbering, ikke særlig frigjort" og jeg tolket det som at du ikke var særlig frigjort, men jeg misforstod kanskje. Men det er jo i og for seg helt irrelevant.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257806-sex-med-barn-i-huset/#findComment-2050790
Del på andre sider

Så dum! Og så lettlurt!! ;-)

Neida, de fleste barn (iallefall under 13) ville kanskje ikke forestille seg at det var puling foreldrene drev med, ikke i helsike heller!! Det er jo slikt spennende griseri de kan smuglese om i blader etc.? ;-)

Jeg tror ikke det er snakk om traumer for de fleste barn. Bare ubehag, avvisning, kjedsomhet... Kanskje ville noen også føle litt skam eller sinne? Det ville iallefall jeg gjort dersom jeg mistenkte mamma og pappa for slikt...

Jeg syns igrunnen det er greit at foreldrene mine hadde og har sex. Husker at de lagde lyder jeg, og når jeg var gammel nok syns jeg det var fint å vite at de hadde et bra sex liv (det hørtes). Tror ikke barn dør av å ane at foreldre har sex, men foreldre bør jo prøve å være litt diskre. Spørsmålet er hvordan man er diskre.

Det er jo greit å si vent til det er klar bane, men i virkeligheten er det ALDRI klar bane for foreldre. Ungene er der alltid, det er ikke alle som har barnevakt tilgjengelig.

Hva gjør alene mødrene når de har elsker på besøk? DET er vanskelig det. :))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257806-sex-med-barn-i-huset/#findComment-2050803
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke egoist

Nei, kanskje ikke?

Men det er stor forskjell på en kvarters dupp i sofaen og "en deilig og varm hyrdestund" på soverommet, bak en lukket ( og låst)dør!

For meg er det andre grunner til at jeg må melde meg ut eller kreve at barna skal la meg i fred. Er jeg så sliten at jeg må legge meg nedpå eller vil lese litt i avisa, er jo det helt greit...

Det jeg reagerte på var at voksne stengte seg inne på rommet for å ha sex i fred.

Det synes jeg er å kreve for mye av barna og for lite av seg selv. Man er da ikke fullstendig underlagt sine fysiske behov heller?

Man kan da bare vente til barna er i seng? Eller til det passer bedre?

tror det er mange som har hatt godt av en liten kjerlighets stund på ettermidagen. kansje de har vert blidere og bedre foreldre resten av tia ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257806-sex-med-barn-i-huset/#findComment-2050804
Del på andre sider

ylvali1365381015

Jeg syns igrunnen det er greit at foreldrene mine hadde og har sex. Husker at de lagde lyder jeg, og når jeg var gammel nok syns jeg det var fint å vite at de hadde et bra sex liv (det hørtes). Tror ikke barn dør av å ane at foreldre har sex, men foreldre bør jo prøve å være litt diskre. Spørsmålet er hvordan man er diskre.

Det er jo greit å si vent til det er klar bane, men i virkeligheten er det ALDRI klar bane for foreldre. Ungene er der alltid, det er ikke alle som har barnevakt tilgjengelig.

Hva gjør alene mødrene når de har elsker på besøk? DET er vanskelig det. :))

De fleste trekker vel ikke inn elskere som ligger over eller holder på mens barna er våkne???!! Det nekter jeg å tro!

Jeg har da aldri påsatått at barn dør av å høre at foreldrene knuller. ;-)

Jeg mener derimot at det for de fleste vil være ubehagelig å forholde seg til, og dessuten er det helt uaktuelt for meg å drive på sånn. Selv om ingen hindrer meg i det.

Jeg har sex med mannen når barna sover. Det kan selvfølgelig hende at de våkner en gang, men da er alle forholdsregler tatt i det minste.

Så kan vi høre dem og rekke å legge oss under dyna før de står midt i rommet...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257806-sex-med-barn-i-huset/#findComment-2050818
Del på andre sider

ylvali1365381015

tror det er mange som har hatt godt av en liten kjerlighets stund på ettermidagen. kansje de har vert blidere og bedre foreldre resten av tia ;o)

Ja, hadde de bare fått orgasme hver ettermiddag eller blitt penetrert under barne-tv tror også jeg at de hadde blitt myyye bedre foreldre!

Ærlig talt høres denne praksisen litt pervers ut i mine ører.

Og nå er jeg kanskje mer ærlig enn jeg burde.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257806-sex-med-barn-i-huset/#findComment-2050819
Del på andre sider

;-P

Mine foreldre sov ofte "middagshvil". Kan aldri huske at jeg reagerte på det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257806-sex-med-barn-i-huset/#findComment-2050845
Del på andre sider

Ja, hadde de bare fått orgasme hver ettermiddag eller blitt penetrert under barne-tv tror også jeg at de hadde blitt myyye bedre foreldre!

Ærlig talt høres denne praksisen litt pervers ut i mine ører.

Og nå er jeg kanskje mer ærlig enn jeg burde.

Du er jammen meg en raring! Et lite nyp mens ungene ser barne-TV, er det perverst? Jøss!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257806-sex-med-barn-i-huset/#findComment-2050848
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...