Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg synes det er på kanten å trekke seg unna bak en låst dør og være utilgjengelig i utgangspunktet med barn i huset.

Enda mer rart blir det dersom dette er på dagtid, mens barna fremdelse er oppe. Og desto merkeligere blir det å ha sex og lage brunstlyder med barna på andre siden av veggen...

;-P

Herlighet, det hadde ikke jeg fått til, rett og slett.

Ikke koblet av og konsentrert meg, nytt eller oppnådd orgasme. Jeg er vant til å spre oppmerksomheten tynt utover med barna rundt meg, og så lenge de er oppe, har jeg dem alltid i bakhodet, hva de enn gjør.

Hva mine barn måtte tenkt og følt dersom mamma og pappa ga beskjed om at de skulle være på rommet og ikke måtte forstyrres, og attpåtil låst døra, vet jeg ikke... Men jeg tror de ville stusset veldig over slik oppførsel, kanskje følt seg avvist, utrygge?

Dette blir spekulasjoner, men jeg antar at dersom de til overmål ante hva som foregikk under "sokkesorteringen", ville det vært en flau og ekkel affære, både for dem og oss.

De fleste har problemer med å tenke tanken på egne foreldre i full pulings. Jeg vil ikke dytte slike indre bilder på barna mine heller.

Tror jeg selv ville blitt forbanna og ille berørt dersom foreldrene mine drev å snikknullet på lyse dagen mens jeg var våken og kunne høre lyder. Jeg ville følt meg invadert.

Snakk om å være overbeskyttende.

Barn tar ikke skade av at foreldrene tar en "middagslur" og låser døra i 15-20 min. Dersom de skulle følt seg avvist av noe slikt har de andre problemer. Da hadde de neppe taklet at foreldrene dro på jobb e.l. heller. Gi barn litt mer kreditt enn det der.

Barn tar heller ikke skade av å vite at foreldrene har sex. Fant selv dette ut i ganske ung alder og synes nok det var litt ekkelt, men brydde meg fint lite om det. Har heller ikke tatt noen skade av det.

Å føle seg invadert av å høre/vite at foreldrene har sex sier mest om deg.

Fortsetter under...

• Svar 185
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ylvali1365381015

46

• mumitrollet

19

• amber sun

12

• 4barns mor-77

12

Dette avhenger av alderen på barna. Men når de er i skolealder, om ikke før, klarer de seg fint 15-20 minutt uten foreldrene. De klarer seg jo selv mesteparten av tiden uansett.

For små barn blir det selvfølgelig annerledes. Sørg uansett for å låse døren. Kommer et lite barn inn på soverommet mens dere har sex kan de nok bli skremt, men de tar ikke skade av det.

Selvfølgelig skjønner 11-åringen deres hva dere gjør, men han tar garantert ikke skade av det. Han synes kanskje det er litt pinlig og/eller ekkelt, foreldre skal jo ikke gjøre sånn, men han tenker neppe noe mer over det.

Ikke hør på de prippne kjærringene som svarer deg her. Er du ikke 100% PK og i henhold til alle PK-bøker om barneoppdragelse er det nummeret før du blir gjeldet her inne.

Barn tar ikke skade av at foreldrene tar en "middagslur" og låser døra i 15-20 min. Dersom de skulle følt seg avvist av noe slikt har de andre problemer. Da hadde de neppe taklet at foreldrene dro på jobb e.l. heller. Gi barn litt mer kreditt enn det der.

Barn tar heller ikke skade av å vite at foreldrene har sex. Fant selv dette ut i ganske ung alder og synes nok det var litt ekkelt, men brydde meg fint lite om det. Har heller ikke tatt noen skade av det.

Sex er jo ein måte å vise at ein er glad i kvarandre på. Det er jo trygt for ungane å vite at mamma å pappa er gla i kvarandre ;-)

Gjest ikke egoist

Ja, hadde de bare fått orgasme hver ettermiddag eller blitt penetrert under barne-tv tror også jeg at de hadde blitt myyye bedre foreldre!

Ærlig talt høres denne praksisen litt pervers ut i mine ører.

Og nå er jeg kanskje mer ærlig enn jeg burde.

da er nok det meste av historie og hvordan folk levde før pervers for deg. Rart at de klarte å lage barn på vikingenes tid med ett stort rom. men nok om det. Om du synes det er pervo å vite att dine foreldre koser seg sammen forteller vell det mer om hva de lærte deg vill jeg tro.

ylvali1365381015

;-)

Neida, det er ikke tyve min uten foreldrenes oppmerksomhet som er tingen, det hadde jeg jo også understreket?

Jeg forteller også mine barn sannheten om hvordan de ble laget, vi har lest bøker om det og min sønn er særlig opptatt av slikt. Men det er en forskjell og en grenseoppgang mellom det å snakke åpent om det og det å faktisk forvente seg knullepauser der det måtte falle oss inn!

Hadde du reagert om noen fortalte at de låste seg inne for å gjøre noe annet voksenrelatert, som ellers var akseptert? Feks drakk et par halvlitre eller så en film med 18 års aldersgrense?

Ikke sikkert det bare ble et kvarter heller... Er det akseptert å rydde tid sammen hver dag, mens ungene må klare seg selv? Etter at de har vært i bhg ni timer, og før de selv skal legge seg etter dagen?

Jeg spør bare hva du synes her...

Annonse

ylvali1365381015

da er nok det meste av historie og hvordan folk levde før pervers for deg. Rart at de klarte å lage barn på vikingenes tid med ett stort rom. men nok om det. Om du synes det er pervo å vite att dine foreldre koser seg sammen forteller vell det mer om hva de lærte deg vill jeg tro.

Herlighet, vikingtida var jo på mange måter både barbarisk og pervers for et moderne mennekse!

Vi lever i en helt annen tid...

Jeg kan da min historie og er ikke fullstendig grønn heller...

De hadde nok et helt annet forhold til sex, barn, livet generelt, arbeid og slit, vold, krig... Det er ikke relevant lenger i mitt liv hvordan folk praktiserte sex for 1000 år siden! :-)

Ja, jeg mener jeg ville følt meg pervers dersom jeg hadde

låst meg inne sammen med gubben hver ettermiddag for å knulle mens ungene lekte eller så tv eller hva det nå måtte være...

Uhøflig overfor dem, på en måte... Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det.

Jeg har erfaring fra mine og dine barn (4 stk) hvor de to minste var 13 år. Vi sa bare i fra at når døra til soverommet var lukket så måtte de banke på og vente til vi svarte. De lærte kjapt *ler* Alle skjønte jo at vi hadde sex.

Når ungene var mindre så var det gjerne etter at de hadde sovnet, om morgenen eller om de var ute og lekte.

hm, men jeg hater å knulle om morgenen.

Man kan jo knulle om kvelden etter at barna er i seng også da.

Selv har jeg fått voksnes seksualitet grundig trykket nedover meg som barn og har veldig lite til overs for at voksne knuller midt på dagen mens ungene er våkne og vet hva som foregår. Det blir, for meg, litt annerledes når man ikke har stått opp ennå av en eller annen grunn.

Det hender vi sniker oss til en kjapp en når ungene er oppe på TV-stua og ser på barneTV - ellers så er de stort sett i seng når vi "hiver oss rundt". Men så er min eldste sju år, så hva vi gjør når han blir større, vet jeg ikke helt.

Uansett: Jeg ser ingen problemer med at dere tar dere en "høneblund" med lukket soveromsdør.

Jeg har erfaring fra mine og dine barn (4 stk) hvor de to minste var 13 år. Vi sa bare i fra at når døra til soverommet var lukket så måtte de banke på og vente til vi svarte. De lærte kjapt *ler* Alle skjønte jo at vi hadde sex.

Når ungene var mindre så var det gjerne etter at de hadde sovnet, om morgenen eller om de var ute og lekte.

Det var jo en grei ordning. Likte den.

ylvali1365381015

Når jeg ble litt større skjønte jeg at de ikke sov...

Jasså? ;-)

Jeg hadde ikke så kåte foreldre, tror jeg da...

Eller kansjke er det jeg som er naiv?

Jeg tror de skulle vært i besittelse av overnaturlige og til dels magiske evner for å gjennomføre sine seksuelle lyster på dagtid uten at jeg luktet lunta...

Særlig fordi de ikke stakk seg unna bak låste dører, men sov på sofaen i stua.

Annonse

ylvali1365381015

Man kan jo knulle om kvelden etter at barna er i seng også da.

Selv har jeg fått voksnes seksualitet grundig trykket nedover meg som barn og har veldig lite til overs for at voksne knuller midt på dagen mens ungene er våkne og vet hva som foregår. Det blir, for meg, litt annerledes når man ikke har stått opp ennå av en eller annen grunn.

Det er jeg enig med deg i!

Jasså? ;-)

Jeg hadde ikke så kåte foreldre, tror jeg da...

Eller kansjke er det jeg som er naiv?

Jeg tror de skulle vært i besittelse av overnaturlige og til dels magiske evner for å gjennomføre sine seksuelle lyster på dagtid uten at jeg luktet lunta...

Særlig fordi de ikke stakk seg unna bak låste dører, men sov på sofaen i stua.

Mine "kåte foreldre" skadet ikke meg, tror jeg da. Jeg har et natulig forhold til kropp og sex. Jeg er mer i tvil om dine prektige og kyske foreldre har bidratt positivt til din utvikling?

De fleste trekker vel ikke inn elskere som ligger over eller holder på mens barna er våkne???!! Det nekter jeg å tro!

Jeg har da aldri påsatått at barn dør av å høre at foreldrene knuller. ;-)

Jeg mener derimot at det for de fleste vil være ubehagelig å forholde seg til, og dessuten er det helt uaktuelt for meg å drive på sånn. Selv om ingen hindrer meg i det.

Jeg har sex med mannen når barna sover. Det kan selvfølgelig hende at de våkner en gang, men da er alle forholdsregler tatt i det minste.

Så kan vi høre dem og rekke å legge oss under dyna før de står midt i rommet...

Enig!

Selvfølgelig dør ikke barna av å vite at mor og far har sex. Men jeg synes ikke det er greit å "stikke av" sånn allikevel. Hvor mange timer har man egentlig med barna sine på ettermiddag/kveld? De fleste er vel i skole/bhg mye av dagen....?

Synes de timene vi har til rådighet er så verdifulle, at de kimser vi ikke av...

Men allikevel så får vi til å ha sex så mye vi bare vil her i huset. Mor og ste-far får sin kvalitets-tid etter at barna er i seng!

ylvali1365381015

Mine "kåte foreldre" skadet ikke meg, tror jeg da. Jeg har et natulig forhold til kropp og sex. Jeg er mer i tvil om dine prektige og kyske foreldre har bidratt positivt til din utvikling?

;-)

Tja, si det?

Prektige og kyske var de nok ikke da. De etablerte seg på nytt og ga meg tre herlige småsøsken, jeg har da alltid visst at de har hatt sex, med hverandre og sine nye partnere!

Jeg opplevde bare ikke at de hadde sex rundt øra mine,

Det er jeg faktisk glad for.

Jeg tror ikke jeg led av at de skånet meg for det, heller.

Og som voksen er jeg selv meget glad i den slags aktiviteter. Jeg skiller bare min voksenverden fra mine barns.

Det gjør jeg av respekt for dem!

ylvali1365381015

Enig!

Selvfølgelig dør ikke barna av å vite at mor og far har sex. Men jeg synes ikke det er greit å "stikke av" sånn allikevel. Hvor mange timer har man egentlig med barna sine på ettermiddag/kveld? De fleste er vel i skole/bhg mye av dagen....?

Synes de timene vi har til rådighet er så verdifulle, at de kimser vi ikke av...

Men allikevel så får vi til å ha sex så mye vi bare vil her i huset. Mor og ste-far får sin kvalitets-tid etter at barna er i seng!

Nettopp slik gjør vi det her også. Tror det er et fornuftig og repektfullt hensyn du tar.

Nettopp slik gjør vi det her også. Tror det er et fornuftig og repektfullt hensyn du tar.

Ja, ikke sant... Men det er nå igrunn mest fordi jeg rett og slett vil være sammen med barna de få timene vi kan...

Det er på ingen måte noe offer å måtte vente til de har lagt seg..

Og tenk så opphissende det er å flørte litt, og kanskje småkysse litt og heller bygge opp litt skikkelig lyst da, til barna er i seng! hehe...

ylvali1365381015

Ja, ikke sant... Men det er nå igrunn mest fordi jeg rett og slett vil være sammen med barna de få timene vi kan...

Det er på ingen måte noe offer å måtte vente til de har lagt seg..

Og tenk så opphissende det er å flørte litt, og kanskje småkysse litt og heller bygge opp litt skikkelig lyst da, til barna er i seng! hehe...

;-)

Det som bygges sakte opp blir som regel så mye bedre når det utløses!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...